Piti katsoa nuo maalit niin oli kyllä viihdyttävä lisäaika. Tuo Twenten maali vielä kunnon Suomi-Unkari maali.Bodo/Glimt-Twentessä aikamoinen loppu. Hilgers og ja BG yhteismaaleissa tasoihin 90+2. BG samantien 90+4 maali ja johtoon yhteismaaleissa. No Twente vastasi sitten ja tasoitti yhteismaalit kun 90+6 pelattu.
Kympiltä muuten Leicester-Brentford. Toiveissa hyvää kalinaa.
Brentford on kyllä tosi hyvä tuossa miten jalkapalloaan pelaavat, mutta päälimmäisenä tästä pelistä jää vitutus Vardyn puolesta. Ei hän tuollaista ansaitse. Seurassa on tehty aivan kamalaa jälkeä.
Ylipäätään valmentajan vaihtaminen oli järjenvastaista sillä seuran lähtökohdat olivat ja ovat aivan liiallisen haasteelliset. Siellä kannattaisi miettiä koko pelillinen rakenne ihan uudelleen alkaen pelaajista ja päättyen rekryperiaatteisiin ja valmennusolosuhteisiin. RvN ei tietenkään ole onnistunut - negatiivisia ennätyksiä tulee oikealta ja vasemmalta - mutta vaikea nähdä miten tuolla voisi kukaan pärjätä, siis ainakaan sellaisista valmentajista joihin Leicesterillä on mahdollisuuksia.RVN oli kyllä myös totaalisen väärä valinta uudeksi valmentajaksi tähän saumaan. Noh, divarissa ensi kaudella saa kaiken järjen mukaan todella uusiutuneen joukkueen käsiinsä. Eli menee vaikeaksi myös nopea nouseminen takaisin.
mutta vaikea nähdä miten tuolla voisi kukaan pärjätä, siis ainakaan sellaisista valmentajista joihin Leicesterillä on mahdollisuuksia.
Tämäpä se. Päälle vielä taloudelliset epävarmuudet (mahdolliset pistemenetykset) jne., niin Valioliigassa säilyminen olisi ollut elintärkeää. Mahdollinen tippuminen voi käynnistää ketuissa pidemmän ja rankemman uudelleenrakentamisen
En tiedä yhtään. Mä kirjoitin tahallani niin että nimet vaihtamalla kyse oli nimenomaan Unitedista. LOL.Miten mä en tajunnut tästä päivänselvää ManU-vitsiä.
En tiedä yhtään. Mä kirjoitin tahallani niin että nimet vaihtamalla kyse oli nimenomaan Unitedista. LOL.
Vaikka kulmapotkun jälkitilanteet :DMikä voisi muka mennä pieleen?
Vaikka kulmapotkun jälkitilanteet :D
Jos jää pelkästään tuohon, niin olen tyytyväinen.Vaikka kulmapotkun jälkitilanteet :D