Viime pelikielto tuli jostain syystä keskustelusta sinun ja vanhan päätoimittajan kanssa. Kumpaakaan en itse aloittanut.
Ikävä nyt pilata hyvin alkanut teoria, mutta mulla ei ole mitään tekemistä sinun pelikieltojesi kanssa. Yhtään viestiäsi en ole raportoinut, joten voit etsiä syyllisiä muista, kuin minusta tai itsestäsi.
Kelaatko vaikka meidän keskusteluihin Martinezin hankinnasta, kuka oli ylimielinen ja kuka oli nähnyt pelejä. Toinen on nykyään oikeassa.
:D
Neljän jalkavamman jälkeen uskallat tulla palaamaan aiheeseen,
huvittavaa. Martinez on edelleen aivan maailman topparieliittiä pallollisena. Sen sijaan on selvää, että hän on kolmen topparin linjassa ongelmissa kun ei ole leveällä laitapakkia tukena. Nuo mainitut neljä jalkavammaa ovat tehneet hänestä aivan liian hitaan tuohon rooliin.
Ylipäätään; "toinen on
nykyään oikeassa", ei. Et sinä ole, Martinez todisti väitteesi hänen ja Aken välisestä paremmuudesta jo vääriksi, etenkin tuon keskustelun kontekstissa. Ja mitä ylimielisyyteen tulee, niin minä kyllä mainitsin tietyt puolustukselliset ongelmat, sinä puolestasi sanoit "näyttää varmaan excelissä kivalta" tms.
Emmää ala näiden kanssa :D Hyvää ja rauhallista joulua sinullekin!