Kanervan lähdön olisi voinut tehdä tyylikkäästi 3/2/1 vuotta sitten ilmoittamalla että seuraava peli on hänen viimeisensä. Olisi varmasti saanut suosionosoitukset. Nyt en ole varma, että saisiko enää. No ehkä. Jos ei ole saanut kenkään niin buuaksia tulossa.Ehkä lähinnä siinä mielessä, että tuleeko Rivelle kenkää?
Melkoisen vahva Turun edustus avauksessa. Riveluutio!
Ei hajuakaan mistä puhut. Luke on Runosmäestä ja kolmesta muusta ei tietoa mistä. Täällä ei myöskään ole mitään Barkenin kenttää!!Oliko se Barkenin kenttä tjsp josta kaikki on lähtenyt
Muiden junioripoluista en tiedä, mutta Luke on ainakin ottanut aikamoisen määrän palloja kiinni Parkin kentällä, joka on Turun alueen surkeimpia paikkoja pelata jalkapalloa.Oliko se Barkenin kenttä tjsp josta kaikki on lähtenyt
Ja sitten kun toppareiden taso ei edessä riitä sitä vähänkään pelitapaan. Ivanoville pelityylin pitäisi sopia, mutta taso ei riitä.Ei tämä uusi pelitapa Lukellekaan ihan helppo ole, aika epävarmoja on nuo avaukset.
Niin, toki koti/harjoituskenttiä nuo ei ole kaikille, vaikka Hoskosella se on Kaarinan keskari. Lähiökentille pisteet siitä, että jonkun isä on kentäl laidalla vetämässä röökiä ja lapset pääsevät liikkumaan, mutta kaupparissa niistä vasta pelaajia tehdään.Turussahan jokainen on pelannut Parkilla, Impivaarassa sekä Kupittaalla. Jokaisen alku on kumminkin lähiökentistä.
Peliäkään kyseistä sarjaa katsomatta on helppo todeta ettei ole.Kertokaa nyt enemmän jalkapalloa seuraavat, että olisiko Roman Eremenko vahvistus Huuhkajille? Mitä olen lukenut Gnistanin otteista, niin Eremenko on saanut paljon kehuja. Tuli vain mieleen tätä ottelua katsoessa.
Ei.että olisiko Roman Eremenko vahvistus Huuhkajille
Ei, kv-pelien pelitempo ihan liikaa.Kertokaa nyt enemmän jalkapalloa seuraavat, että olisiko Roman Eremenko vahvistus Huuhkajille? Mitä olen lukenut Gnistanin otteista, niin Eremenko on saanut paljon kehuja. Tuli vain mieleen tätä ottelua katsoessa.
Olkoonkin ettei Suomella ole parempaa hänen tilalleen tarjota.Onhan tuo Robert Ivanov surullinen ilmestys ihan minkä vaan maajoukkueen avauksessa. Huhheijaa. Ei ole pelaajan vika, että on liian kovassa paikassa, mutta mutta.
Lämäri ekaan mieheen ja keskitys samoiten. Ihan hyviä murtautumisia kyllä vasemmalta laidalta, red zonella ei sitten enää ihan nappiin.
Kuinka iso asia juuri Sinulle on Suomen säilyminen B-liigassa? Itse en omaa mielipidettä.
Olkoonkin ettei Suomella ole parempaa hänen tilalleen tarjota.
On. Toki paras vaihtoehto on ihan oikeassa paikassa U-21 mukana. Mutta on parempia vaihtoehtoja kuin Ivanov.Olkoonkin ettei Suomella ole parempaa hänen tilalleen tarjota.
Eremenkon pallovarmuudesta ei varmasti olisi haittaa tuolla kentällä, mutta on tempo liian kova tähän sarjaan. Veikkausliigassa on pelannut nyt 3 hyvää kautta, mutta aika suojatussa roolissa. Mutta ei KV-peleissä.Kertokaa nyt enemmän jalkapalloa seuraavat, että olisiko Roman Eremenko vahvistus Huuhkajille? Mitä olen lukenut Gnistanin otteista, niin Eremenko on saanut paljon kehuja. Tuli vain mieleen tätä ottelua katsoessa.