Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 146 821
  • 122 402

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Isak 2+1, Barnes 2+0 ja Gordon kaksi aiheutettua pilkkua ja maalisyöttö. Ei huonosti.
 
Säälittävä rankkari käänsi pelin, mutta kyllähän loppu on täyttä Moeysia. Ainoa hyökkääjä pois, kun olisi pitänyt ratkoa peli lopullisesti. Jäätävän paskaa managerointia.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Gordon kyllä MOTM. Aivan jäätävä peli. Ja samalla kun tätä kirjoitan niin toinen keltainen ja punaisella pihalle. Hoh.
 
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Katselin NU-WH-matsia ilman ääntä ja pari asiaa on jäänyt pimentoon:

- miksi Newcastlen ekaan pilkkuun johtanut tilanne ei ollut paitsio?
- miksi Newcstlelle tuomittiin se toinen pilkku, vaikka hyökkääjä itse potkaisee puolustajaa jalkaan?

Siis kyselen, että mitä TV-lähetyksissä on tilanteista puhuttu.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Katselin NU-WH-matsia ilman ääntä ja pari asiaa on jäänyt pimentoon:

- miksi Newcastlen ekaan pilkkuun johtanut tilanne ei ollut paitsio?
- miksi Newcstlelle tuomittiin se toinen pilkku, vaikka hyökkääjä itse potkaisee puolustajaa jalkaan?

Siis kyselen, että mitä TV-lähetyksissä on tilanteista puhuttu.

- Pallo tuli Gordonille Hammersin pelaajan jalasta.

- Gordon pisti jalan sopivasti Phillipsin potkun eteen, jolloin tapahtui rike. Periaatteessa aina rike kun potkaisee jalan alta vastustajalta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mut joo, kaikkineen kyllä kauden parhaimpia matseja viihteen kannalta.
 
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
- Pallo tuli Gordonille Hammersin pelaajan jalasta.
Mulla on reilu 15 vuotta siitä, kun olen viimeiksi sääntökirjaa lukenut ja voi olla, että säännöt ovat muuttuneet sinä aikana, mutta West Hamin pelaajan kosketus ei ollut mielestäni mitenkään kontrolloitu. Onko sääntöihin tullut muutos tämän osalta viimeisen 15:a vuoden aikana?
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
- Gordon pisti jalan sopivasti Phillipsin potkun eteen, jolloin tapahtui rike. Periaatteessa aina rike kun potkaisee jalan alta vastustajalta.
Tää on kyllä täysin typerä sääntö ja noita näkee paljon. Ei ikinä pitäisi olla pilkku, jos sitä noin kalastetaan. Mutta, säännöt on sääntöjä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mulla on reilu 15 vuotta siitä, kun olen viimeiksi sääntökirjaa lukenut ja voi olla, että säännöt ovat muuttuneet sinä aikana, mutta West Hamin pelaajan kosketus ei ollut mielestäni mitenkään kontrolloitu. Onko sääntöihin tullut muutos tämän osalta viimeisen 15:a vuoden aikana?

Tuomari katsoi että se oli purkupallo. Ei kimmoke tms.
 
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tuomari katsoi että se oli purkupallo. Ei kimmoke tms.
Pointtini oli, että vuoden 2010 sääntötulkinnoilla tilanne olisi ollut päivänselvä paitsio, koska puolustaja ei pystynyt pelaamaan palloa kontrolloidusti. Onko sääntöihin siis tullut viime aikoina jotain muutoksia? En enää juuri futista liiemmin seuraa, joten saatan olla aivan pihalla nykytulkintojen suhteen.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Onko @disco-stu jo valmiina?
Ei, en jaksa enää katsella tai muutenkaan seurata, niin kauan kun seniili höppänä paskoo vaippoihinsa kentän laidalla. Eli varmaan muutama kausi paussia sitten, omistusportaan tuntien.

Tilastoista vilkuilin sen verran, että ansaitsemattomasti menty johtoon ja sitten tarjottu persettä vaseliinilla ja Howen Edi ei näitä jätä käyttämättä. Oikein tyylikäs Moyesin tavaramerkki, ei riitä vittu viidenkään maalin johto, kun päätetään porukalla istua torspoon ja lopettaa pelaaminen. Yllättyneet käsi ylös... jaa ei ketään, sitähän minäkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös