Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 147 713
  • 122 403

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Tätä mä en kyllä ymmärrä ikinä. Pelkkä menestyskö isommissa kilpailuissa määrittää sitä kannattamista?

Terv. Kiekko-Espoo- ja Newcastle -kannattaja 38 vuotta ja 33 vuotta. Nolla pokaalia muuten.
Ei se sitä tarkoita, ettei kannataisi suosikkijoukkuettaan, jos ei kovin paljon arvosta kaljacuppia. Katson Liverpoolin kaikki pelit, ja olen kannattanut sitä 47 vuotta. Mutta antaisin mielelläni cupin Chelsealle, jos saisin sillä Gravenberchin terveeksi. Valioliiga on tärkein taistelu, ja meinaa pelaajat käydä vähiin. Tuntuu niin turhalta loukkaantuminen cup-pelissä. Anteeksi.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Enzo haki hienoa, mutta teki itsestään pellen mielestäni. Hänellä olisi ollut aikaa ja ennen kaikkea mahdollisuus yrittää kunnollista laukausta. Nyt meni pelleilyksi. Hölmöä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Saisko tästä jotenkin rahat takaisin viideltä vuodelta takautuvasti? Mulla menee maku koko lajiin ton videopelleilyn kanssa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Rupesiko muilla viaplay tökkimään?
Kyllä.

Tuo hylkäys meni kyllä oikein, mutta kieltämättä vähän ihmettyttää missä VAR oli silloin kun Caicedo olisi pitänyt laittaa pellolle.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Muilla Viaplay moitteeton? Mulla alkoi nykimään lähetys. Ikäänkuin still-kuvia, jotka päivittyvät puolen sekunnin välein.

E. Näemmä muillakin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Aika vankilasäännöt tänään.

Ja Elliott tietysti kunnossa, mitähän mä sekoilin tossa aiemmin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Itsellä on tv temppuillut, niin ajattelin sen hajonneen nyt. Onneksi kuitenkin vika lähetyksessä. Tai sitten monella muullakin tv vetelee viimeisiään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös