Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 162 498
  • 122 508

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Luton on kyllä pirtteä joukkue. Ei puhettakaan, että mitään bussia laitettaisiin johtoasemassa. Selkeästi hakevat toista maalia.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Onhan tuo älytöntä kun miettii että Luton nousi Football Leaguen ulkopuolelta Valioliigaan yhdeksässä vuodessa. Hienosti hoidettu seura ja asiantuntijapiireissä (kröh) myös Edwardsia arvostettu jo hetken.
 

Barney

Jäsen
Pelaavat viihdyttävää futista ja sieltä löytyy myös muutama laatupelaaja tukemassa sitä
Kuka olisi tosiaan arvannut reilu kymmenen vuotta sitten, että Ross Barkley tulee pelaamaan uransa parasta jalkapalloa 30-vuotiaana Lutonissa.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Jeffrey

Jäsen
Vähän olisi tuo Bradford-Wycombe EFL Trophy kiinnostellut, mutta Samsungilla oleva Viaplay appi ei ota toimiakseen. Onkos muilla ollut tällaisia harmeja?

Kenties pitää laittaa tabletti lataukseen...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Joskus aiemminkin tullut ihmeteltyä tätä mutta on kyllä monikansallinen tuo Napolin avaus. Tälläkin hetkellä avaukset kansallisuudet: Italia, Uruguay, Brasilia, Kosovo, Ruotsi, Slovakia, Kamerun, Georgia, Nigeria.
Scouttaus on selkeästi tehty Vele di Scampian käytävillä...

Vähän olisi tuo Bradford-Wycombe EFL Trophy kiinnostellut, mutta Samsungilla oleva Viaplay appi ei ota toimiakseen. Onkos muilla ollut tällaisia harmeja?
Mulla oli rajuja ongelmia alkukaudesta aina talven korville saakka. Sitten tuli päivitys joka korjasi tilanteen. Nykyään en enää katsele Viaplayn kautta kun pitäisi itse maksaa ja hinta on liian suolainen. Suosittelen vaihtoehtoista reittiä katsella pelejä.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Barkley toistaiseksi ainoa pelaaja kentällä joka näyttää minkään maajoukkueen pelaajalta. Niin outoa kuin se onkin.

Liverpoolin osalta varsinkin Lucho, Elliott ja Gakpo täysin luokattomia pallollisena. Nyt olisi toiselle nelivitoselle syytä skarpata tai kylmät käy. Tasapelikin tästä olisi yhtä kuin tappio.
 

Jeffrey

Jäsen
Mulla oli rajuja ongelmia alkukaudesta aina talven korville saakka. Sitten tuli päivitys joka korjasi tilanteen. Nykyään en enää katsele Viaplayn kautta kun pitäisi itse maksaa ja hinta on liian suolainen. Suosittelen vaihtoehtoista reittiä katsella pelejä.

Mulla ollut "maksuttomat" faijan tunnukset se kun katselee satelliitista niin harvemmin haittaa edes nuo appien rajoitukset. Onneksi on tupla-appi tällaisia harmeja varten, mutta toisesta näkyy vaan televisiokanavat ja jostain syystä EFL Trophy ei päässyt niille asti.

Edit: Kolmas telkkarin boottaus auttoi.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Minä nostan rehdisti hattua Lutonille. Johtoasemassa prässäsivät rohkeasti korkealta, eikä Liverpool saanut aika ajoin peliään avattua. Elliott pitäisi vaihtaa pois, mutta kuka tilalle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös