Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 153 107
  • 122 432

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
10p. Ja McT heti välttelemässä irtopalloa.

Mä yksinkertaisesti inhoan tätä kontrollitonta ja epä-älykästä pelitapaa. Siellä olisi vieläkin tarjolla Onana, Evans, Dalot, Mainoo, Amrabat, Bruno ja Højlund, joilla olisi täysin erinomaiset / riittävät kyvyt kontrolloida palloa. Aivan sietämätöntä katseltavaa.
Kiitos.

Ja kyllä, on tää oikeasti kauhean näköistä pelaamista.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Miten hyvä Mainoo onkaan, kun tuohon saadaan valmentaja, joka kykenee luomaan jengille nykyaikaisen pallonhallintaan perustuvan pelitavan?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Miten hyvä Mainoo onkaan, kun tuohon saadaan valmentaja, joka kykenee luomaan jengille nykyaikaisen pallonhallintaan perustuvan pelitavan?
Aivan helvetin pelottavan hyvä.

Ja samaa voi sanoa myös Brunosta, joka näyttää tällä hetkellä siltä kuin olisi kuullut jalkapalloilusta ensimmäistä kertaa toissa viikolla.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Voi sentään, ettei Garna onnistunut. Pää taisi jäätyä.
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Opetelkaa tekee maaleja... Ensin Bruno läpiajossa ja vähän myöhemmin Garnacho mutta ei maaleja.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Oliskohan Antonyn tai Amadin vuoro kokeilla?
Forson sitten 89. minuutilla. Jahka siis Luton ensin tasoittaa. Sitten McT tekee jonkun Fergie-timen voittomaalin ja taas hymyilyttää ja ten Hag saa kertoa kuinka koko ajan oli uskoa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sellainenkin tuli mieleen, että jos jumalauta Darwin Nunez onnistuu laittamaan yksin läpi -tilanteessa chipin maalivahdin yli, niin mikseivät Dalot, Bruno ja Garna halunneet edes kokeilla samaa vaan lähtivät kiertämään Kaminskia? Kaikilla kolmella on kymmenen kertaa pehmeämpi kosketus palloon kuin Chaos-Carrollilla.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Amrabat näyttää jääneen täysin penkkiveikon rooliin, kun Lindelöf menee edelle laitapakkina ja keskikentällä Mainoo ja McDominaattori.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Näin unta viime yönä ja siinä Sir Alex oli tullut takaisin Unitedin manageriksi. Olin itse ManUn urheilujohdossa ja muut johtoportaassa aikoivat antaa Sir Alexille potkut sillä muutama peli oli mennyt huonosti.

Silloin minä jyrähdin, että herranen aika Sir Alexia ei potkita mihinkään ja niin legenda sai pitää työpaikkansa.

Olisiko täällä ketään unenselittäjää, mitä tämä mahtaa tarkoittaa...
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Taas Garnacho jäätävän huonoa pelaamista vastaiskussa. Ravihevonen laput silmillä moodi päällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös