Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 165 899
  • 122 540

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Pakko olla tästä samaa mieltä. Ei tullut valmiiseen pöytään ja pohjattomaan siirtokassaan, kuten kaikkien hehkuttama Pep, vaan tehnyt todella loistavaa työtä aivan eri resursseilla Poolissa.
Niin, ja Kloppin taustalla on 115 syytettä vähemmän.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Klopp yhtä monta mestaruutta kuin Ranieri jne. Kyllä se Pep on se kovin manageri viimeiseen vuosikymmeneen ja helposti. Siis ihan oikeasti. Klopp sitten hyvänä kakkosena.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Klopp yhtä monta mestaruutta kuin Ranieri jne. Kyllä se Pep on se kovin manageri viimeiseen vuosikymmeneen ja helposti. Siis ihan oikeasti. Klopp sitten hyvänä kakkosena.
Mun mielestä nämä kaksi menevät käsikkäin kärjessä. Klopp on saanut aikaan paljon enemmän kehitystä paljon vähäisemmällä määrällä taloudellista thaikkuhierontaa. Se on totta, että Pool on ollut Citylle sama kuin mm. Arsenal ja Blackburn Unitedille aikoinaan, mutta hän on tehnyt täysin ylivertaisen työn nimenomaan valmentajana.

Pep on sitten taas pelin kehittäjänä se ykkönen. Mestaruudet ovat tulleet vähän siinä sivussa / väistämättömänä seurauksena hänen taktisesta osaamisestaan, Cityn loputtomista resursseista ja mm. kilpailun puutteesta. Guardiola on tullut jokaiseen pestiinsä ns. valmiiseen pöytään ja menestystä olisi kussakin seurassa tullut satavarmasti jollain toisellakin managerilla, joskaan ei välttämättä samalla tahdilla. Kloppista ja Poolista ei parhaalla tahdollakaan voi sanoa samaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Pep on sitten taas pelin kehittäjänä se ykkönen

Tämä mulle se isoin asia. Ja ymmärrän joo että valitetaan kun Pep menee aina valmiiseen pöytään tms., mutta ne parhaat valmentajat valmentavat usein parhaissa joukkueissa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Daro

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei saatana. Nykykuntoinen Michael Jacksonkin olisi tehnyt tuosta maalin.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tämä mulle se isoin asia. Ja ymmärrän joo että valitetaan kun Pep menee aina valmiiseen pöytään tms., mutta ne parhaat valmentajat valmentavat usein parhaissa joukkueissa.
Eikä siinä mitään, kyllä Pep on mullekin nykymanagereista ykkönen (Kloppin kanssa). Mutta on siinä sitä jotain, jos parhaat ovat parhaissa seuroissa siten, että ovat itse tehneet niistä seuroista parhaita. Siis kuten SAF, Wenger, Mourinho (Chelseassa) ja Klopp.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sehän oli alukai paitsiossa ja joutui himmailemaan.
Jep. Olisi pitänyt juosta leveämmälle, jotta olisi pysynyt palloa alempana ja saanut samalla kerättyä vauhtia kohti tulevaa syöttöä. Cavani oli näissä aivan laittoman hyvä. Toki aika epäreilua verrata Jacksonia ja Cavania. Vähän kuin vertaisi vihreää teetä kokaiiniin.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Sehän oli ihan hyvin rakennettu maali, joku tälläkin palstalla taisi huudella, että ei sitä valmentajaa kannata vaihtaa…
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös