Ei ole, Chelsea fani on.Onko tää selostaja muuten joku arsun fanipoika?
No toisaalta selvä pilkku jäi viheltämättä. Arsenalilla tosin muuten paremmat paikat. Mutta tahansa päin voisi olla.Liverpool saa olla tyytyväinen avausjakson tulokseen. Arsenal oli mielestäni hallitsevampi ja voisi johtaa maalilla.
No joo, minä en laskenut tuota pilkun paikkaa, unohdin jo. Mutta olisihan tuo hidastusten perusteella pilkun paikka ollut. Näitä tulee ja menee.No toisaalta selvä pilkki jäi viheltämättä. Arsenalilla tosin muuten paremmat paikat. Mutta tahansa päin voisi olla.
Mä voin sanoo punaisten lasien läpi, että näitä menee vaan Liverpoolille, mutta mitään ei perkele tule! =)No joo, minä en laskenut tuota pilkun paikkaa, unohdin jo. Mutta olisihan tuo hidastusten perusteella pilkun paikka ollut. Näitä tulee ja menee.
Ymmärrän että rajatapauksissa tulee ja menee. Nyt oli niin selkeä pilkku, että pistää kyllä sylettämään. Eniten ihmetyttää ettei var puuttunut tilanteeseen.No joo, minä en laskenut tuota pilkun paikkaa, unohdin jo. Mutta olisihan tuo hidastusten perusteella pilkun paikka ollut. Näitä tulee ja menee.
Sanoisi noin 30 vuoden otannalla, että tasan nämä menee, pitkässä juoksussa.Mä voin sanoo punaisten lasien läpi, että näitä menee vaan Liverpoolille, mutta mitään ei perkele tule! =)
Ensin näytti tosiaan ihan toisenlaiselta kun hidastuksessa. Selvähän tuo oli. Joo näistä eteenpän, mut nyt helppo ymmärtää miks Poolin leirissä kiehahti.No joo, minä en laskenut tuota pilkun paikkaa, unohdin jo. Mutta olisihan tuo hidastusten perusteella pilkun paikka ollut. Näitä tulee ja menee.
Sanoisi noin 30 vuoden otannalla, että tasan nämä menee, pitkässä juoksussa.
Ja tykkään edelleen Konatesta.Päästä päähän, mahtavaa futista!
Ollut jo pidempään. Tuhlannut tämän pelin kaltaisia avopaikkoja helvetisti ja sitä kautta tullut pistemenetyksiä. Nyt sentään Arteta otti vaihtoon hyvissä ajoinMartinelli ollut tänään ihan lapanen, muuten vaarallisesta arsun hyökkäyksestä.