Juu ei. Ei edes lähelle puolta.Taisi De Gea saada nuo pitkät paremmin kohteisiin tai ainakin yhtä huonosti.
Juu ei. Ei edes lähelle puolta.Taisi De Gea saada nuo pitkät paremmin kohteisiin tai ainakin yhtä huonosti.
Ten Hag kiittää ja paikka seuraavan pelin avauksessa varma.Dalot, ei jumalauta.
Kyllä mä Onanan nostan tänään onnistujaksi vaikka yksittäinen pitkä avaus meni ohi. Uskalsi avata lyhyellä, vähän kikkailla ja rauhoittaa vaikka kotiyleisö antoi kovaa painetta ja odottaa sitä hänen mokaansa.Antony, McT ja Dalot. Nuff said.
Noin muutoin peli oli vain heikkoa. Kuten tietty odotettiinkin. Onana, Mainoo, Shaw ja Varane olivat ihan hyviä.
Ehdottomasti nuo neljä onnistuivat, ainakin pääosin. Onanalla tosiaan jo aika hyvin xG:tä torjuttuna, koska tuo van Dijkin paikka oli niin hyvä samoin kuin se sählis siinä hetkeä aiemmin.Kyllä mä Onanan nostan tänään onnistujaksi
Näin on. Tuolla on ihan liikaa tilaa prässilinjan ja puolustajien välissä. Keskikenttä on taas kuin lentokenttä. Amrabat ja Mainoo ovat molemmat olleet olosuhteiden pakosta myöhässä jo useamman kerran. Saisi olla aikamoinen prime-Keano tai Xabi Alonso, että pystyisi tuolla pitämään keskikentän tukossa.Amrabat on tässä pelissä taas näyttänyt siltä, että koko ajan on vähän liian kiire.
Minulla taas on lapsenomainen pelko perseessä, että Liverpool kämmää tämän pelin tänään. Tuskanhiki valuu…Tämä on ihan kamala tämä lapsen usko siihen, että tästä saattaisi jopa tulla vaikka voitto. Ei pitäisi altistaa itseään näille pettymyksille.
Kauden lopussa voi kymppisija ratketa maalierolla eduksi.Hienoa, että on maailman luokan joukkue ja ainut asia mitä osataan pelata on bussia. Naurettavaa lähteä häviämään mahdollisimman vähän.
Oikein katsoin tuossa, että osaako se Varane pelata eteenpäin vasempana topparina…Unitedilta täydellinen hyökkäys. Onana - Varane - McT - Mainoo -Garna. Vain viimeistely ontui.
Sinänsä hassua, että vaikka Rassen vire on ollut mitä on, niin silti hänen jokainen tilastonsa (pl. osa puolustuksesta) on edellä Garnachon vastaavia.Oli vire mikä vaan niin tähän matsiin Rashford pitäisi kyllä ottaa kentälle.