Eddie Howen roskasakki ei muuhun pysty kuin filmaamiseen. Itse toki käyttävät rikollisia otteita. Pelkkää pilkun hakemista ne harvat kerrat kun edes saavat pallon ylös.
Dortmund on oikeasti heikko joukkue joka pitäisi kävellä jo fysiikalla yli. Tai Howe ei ole katsellut Bundesliigaa tänä vuonna, sekin voi olla yksi vaihtoehto. Howea pidetty kuitenkin mallia jumalana joten odotin enemmän Newcastlelta kotona.
Oletko sinä katsonut Dortmundin pelejä yhtäpaljon kuin minä? Usko pois olen katsonut ne kaikki. Se ei tarkoita sitä, että Dortmund olisi esim. viimeisen vuoden aikana ollut hyvä vaikka se onkin voittanut ihan liikaa otteluitaan. Tilastot voi myös vääristää. Esityksekset eivät niinkään.Dortmund on hävinnyt kaksi kertaa Bundesliigassa viime vuoden joulukuun alun jälkeen. En tiedä mikä sitten lasketaan heikoksi, hyvin ovat pelanneet tänään.
Jännäksi menee kuolemanlohko, kaikki vielä kuitenkin omissa käsissä. Dorre oli parempi tänään. Sitten vaan toivotaan ettei pahempia loukkaantumisia tule. Onnea pitkästä aikaa myös aktivoituneille ManU-faneille.
UCL on kyllä sellainen sarja, että keskinkertainen esitys ei riitä. Jokainen vastustaja antaa aina kaikkensa ja välillä materiaaliltaan heikompi voittaa. Sehän tästä sarjasta tekeekin mielenkiintoisen. On annettava heikompaakin vastaan eforttia jotta voitto tulee.Jännäksi menee kuolemanlohko, kaikki vielä kuitenkin omissa käsissä. Dorre oli parempi tänään. Sitten vaan toivotaan ettei pahempia loukkaantumisia tule. Onnea pitkästä aikaa myös aktivoituneille ManU-faneille.
Ei saatana, kohta se saa tämän kauden osalta jo Hojlundinkin kiinni. Ja pelitilannemaaleissa pääsi Maguiren kanssa tasoihin.Haaland jo top20:ssä
Tonalin viimeiset peliminuutit ihan hetkeen.
En kyllä ymmärrä tämän käsisäännön päälle. Välillä on ja välillä ei.
Ei noissa ole mitään logiikkaa. Ihan arvalla vedetään. Teki itsestään isomman ja muuta paskaa