Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 679 751
  • 127 903

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kyllä se vaan siltä tuntuu että ASMn aika Newcastlessa alkaa olemaan ohi. Ei vaan sovi tähän systeemiin kunnolla. Kesällä aika todennäköinen siirto jo. Tän puolikkaan viimeiset 15-20 min… huoh.

Jeffrey

Jäsen

Jeffrey

Jäsen
Tiedätkös. Mä en jaksa pelin jälkeen jutella edes Newcastle-matsien tuomioista, niin antaa olla.

Kuitenkin United pelin tuomiosta jaksat nostaa twiittejä esiin vielä toista tuntia pelin jälkeen.

Mutta joo, ei tässä hurskaammaksi tulla. Itse ymmärrän molemmat puolet. Myönnän
että se jäädytetty pikseli näytti pahalta. Isommassa kuvassa olen tätä nyt nähtyä vastaan.

Omasta puolestani olen toisaalta jopa ihan hyvilläni, että Casemirolle tullee lepoa. Tämä mielipide saattaa toki muuttua jos pisteitä alkaa tippumaan. Onneksi tehtiin hankinta.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
ASM ei tehnyt kyllä mitään positiivista siihen että ansaitsisi avauspaikan. Gordon saa helposti kehut kun vetää vaan täysillä. Sääli.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Alkaa selkeästi loppukausi häämöttämään kun tunteet alkavat kuumeta ketjussa jos toisessa. Kieltämättä jopa vähän rasittavaa luettavaa ollut parissa ketjussa viime päivinä. Pieni nokittelu on aina ok, mutta kohtuus kaikessa. No, oma valintahan se on näitä lukea ja lukemattakin voi jättää jos ei miellytä.

26.2. sitten räjähtää kunnolla. Tosin itse varmaan kaikkien kuuden Turun Newcastle-fanin kanssa katsomassa peliä kapakassa.

Acid

Jäsen
Ansaittu piste West Hamille Newcastlen oksettavaa roskajoukkoa vastaan. Ei ollut Newcastlella mitään annettavaa kun olisi pitänyt itse rakentaa peliä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy