FA Cupissa on tosiaan se käsittämätön asia, että samassa kilpailussa on eri säännöt. Joko se VAR on käytössä kaikkialla tai sitten ei missään. Ei voi olla niin, että valioliigajengien kotipeleissä käytetään ja muissa ei.Tänään ei liigacupissa muuten VARia käytössä. Tulee käyttöön vasta semifinaaleissa. Jos taas pelattaisiin FA cuppia, niin VAR olisi käytössä koska Valioliigajoukkueen kotiottelut.
Englanti…
Eikös se ole sama käyttää mikäli se vain mahdollista on. Kuka siinä häviää? Toisaalta tyhjästä on paha nyhjäistä, eli siinäkään on turha pokkuroida vastaan, mikäli laitteistoa ei yksinkertaisesti ole.FA Cupissa on tosiaan se käsittämätön asia, että samassa kilpailussa on eri säännöt. Joko se VAR on käytössä kaikkialla tai sitten ei missään. Ei voi olla niin, että valioliigajengien kotipeleissä käytetään ja muissa ei.
Joko mennään ilman teknologiaa tai sitten teknologian kanssa samassa kilpailussa. Ei molempia sekaisin. Jos VAR vie maalin ja toisessa pelissä tehdään samanlainen maali, mutta ei VAR käytössä, niin minun mielestäni se on jokseenkin kahdet eri säännöt samassa kilpailussa. En tykkää yhtään.Eikös se ole sama käyttää mikäli se vain mahdollista on. Kuka siinä häviää? Toisaalta tyhjästä on paha nyhjäistä, eli siinäkään on turha pokkuroida vastaan, mikäli laitteistoa ei yksinkertaisesti ole.
Huonot pelit sillä on vähän meh, mutta paljonkin hänellä on annettavaa. Pallollisesti täysin keskiverto parilla hyvällä ominaisuudella, mutta muutoin roolipelaajana todella hyvä.Sen sijaan tuota McTominayta en haluis nähdä kentällä enää koskaan. Ei mitään annettavaa, valitettavasti.
Haluaisin nähdä Scottin topparina, kun on siinä roolissa ollut loistava maajoukkueessa. Pallollisena todella heikko keskikenttäpelaajaksi, mutta topparin paikalla voisi olla ihan riittävä. Mä kallistun melkein mieluummin Frediin kuin Scottiin, jos noista toisesta pitää luopua.Huonot pelit sillä on vähän meh, mutta paljonkin hänellä on annettavaa. Pallollisesti täysin keskiverto parilla hyvällä ominaisuudella, mutta muutoin roolipelaajana todella hyvä.
Luultavasti on tämän pelin jälkeen topparihierarkiassa Maguiren edellä.Haluaisin nähdä Scottin topparina, kun on siinä roolissa ollut loistava maajoukkueessa.
Mulle sopii, että ollaan eri mieltä. Itse näen Scottilla roolin, Fredillä paljon vähemmän. Toki tällaisissa peleissä jossa vastustaja on todella heikko JA palloa pidetään paljon, Fredin ominaisuudet ovat 100 kertaa sadasta käyttökelpoisemmat kuin McTominayn, mutta päätehtävässä, eli Valioliigassa McT on käyttökelpoisempi. Ei hän pallollisena ole juurikaan hyödyksi, vaikka onkin yllättävän hyvä tekemään maaleja, mutta viimeisen vartin pelaajan ei tarvitsekaan olla. Sen sijaan hän osaa fyysisen pelin todella hyvin ja on aidosti hyvä puolustamaan keskikentän pohjaa.Mä kallistun melkein mieluummin Frediin kuin Scottiin, jos noista toisesta pitää luopua.