Pyh pah. Eiköhän Pep ja Man City keksi jonku uuden kivan villityksen finaalissa. Esim. Håland penkille ja Åke kärkee esim.Jep, kannun voisi antaa jo nyt ManC:lle. Kaatavat Napolin finaalissa.
Olen kyllä usein nähnyt tolppa-tolppa maaleja, tuota UHHH en ole nähnyt.UHHH. Tolppa-tolppa -maali. Harvoin näkee.
Onhan toi nyt tasanen lohko kuten itse ainakin ennakkoon ajattelin. Ihan miten vaan voi kääntyä, vaikka uskon kyllä Spursin hoitavansa oman hommansa. Se Sporting peli oli kyllä heikko Spursilta.Toisaalta ainakin Spursia vastaan Marseille oli ihan hyvä, mutta en tiedä mitä sitten Frankufurtia vastaan kävi. Hyvin mennyt pelit ristiin.
UHHH. Tolppa-tolppa -maali. Harvoin näkee.
Onhan toi nyt tasanen lohko kuten itse ainakin ennakkoon ajattelin. Ihan miten vaan voi kääntyä, vaikka uskon kyllä Spursin hoitavansa oman hommansa. Se Sporting peli oli kyllä heikko Spursilta.
Joo, AJ Niemi taisi joskus ladata omaa painovoimaa kerryttävän pommin tolpasta tolppaan ja ulos. Mutta futiksessa noita ei ihan joka kierroksella tule.Suomi vs Ruotsi kiekossa, Ruotsin veto.. tolppa-tolppa-tolppa ja kiekko just viivan yli maaliin
Mutta hei onko nurmikko kunnossa Camp Noulla?Xavilla muuten ennen tätä peliä Mestarien liigasta 1 voitto, 1 tasuri ja 3 tappiota. Tästä tulossa näillä tuloksilla 4 tappio. Jos otetaan aina paha Eurooppa-liiga mukaan niin statsit ovat Euroopasta: 3 voittoa, 4 tasuria ja 4 tappiota (tämä peli olisi viides tappio). Just saying.
Mitäs jos laskee tuohon pelatut matsit kans?Xavilla muuten ennen tätä peliä Mestarien liigasta 1 voitto, 1 tasuri ja 3 tappiota. Tästä tulossa näillä tuloksilla 4 tappio. Jos otetaan aina paha Eurooppa-liiga mukaan niin statsit ovat Euroopasta: 3 voittoa, 4 tasuria ja 4 tappiota (tämä peli olisi viides tappio). Just saying.
Tärkeitä maaleja, jos Pool haluaa kamppailla lohkovoitosta. Napolin maaliero +13 ja Poolin tällä hetkellä +5. Eli sen suhteen on vähän kiirekkin.Salahin hatussa ei kyllä nyt kauan kestänyt. 1-6.
Flashscoren robottikäännösten mukaan Jota on syöttänyt noista kaksi.Salahin hatussa ei kyllä nyt kauan kestänyt. 1-6.
Napoli voittaa lohkon kyllä.Tärkeitä maaleja, jos Pool haluaa kamppailla lohkovoitosta. Napolin maaliero +13 ja Poolin tällä hetkellä +5. Eli sen suhteen on vähän kiirekkin.
Tai Inter on hyvä. Todella viihdyttävä peli puolueettomalle katsojalle.Barca on kyllä huono. Todella luokattoman huono. 2-3.