Viides voitoton ottelu tulossa putkeen tällä tuloksella. Alkaako pikku hiljaa Southgatella tuntua paine. Aika selvää on, että jos tulosta ei tule MM-kisoissa niin saa pakkaa kamat.Komeasti potkaisi italialainen. Walker tietysti askeleen tuossa myöhässä, mutta niin millintarkka oli Bonuccin avaus ja niin hyvä tämän aiemmin koko jalkapallomaailmalle tuntemattoman Vadelman haltuunotto, että minkäs teet.
Samaa mietin. Alec Baldwinin ja Carlo Ancelotin yhteinen lapsi.Kenen mielestä Romanian joku cesku tjsp näyttää joltain Baldwinilta?
Todella hyvä flow päällä Unkarilla. Ite oon sitä sukupolvea, jonka mielikuvat/muistot Unkarista on lähinnä Gábor Királyn verkkarit, koska sitä surullisenkuuluisaa MM-karsintaa en (onnekseni) muista.Kyllä on Unkari kovassa vireessä, jos ja kun lohkon vie...
Onko perus kolmen topparin systeemi edelleen käytössä? Kysyn vain siksi kun tätä Suomen seksifutista olen seurannut. Southgate ei ole tainnut muuttaa yhtään mitään siitä lähtien kun valtaan pääsi. Jo pelaajavalinnat kertovat kaiken aina.Viides voitoton ottelu tulossa putkeen tällä tuloksella. Alkaako pikku hiljaa Southgatella tuntua paine. Aika selvää on, että jos tulosta ei tule MM-kisoissa niin saa pakkaa kamat.
Kahdella topparilla pelaavat. Itse asiassa kolme toimisi paremmin.Onko perus kolmen topparin systeemi edelleen käytössä? Kysyn vain siksi kun tätä Suomen seksifutista olen seurannut. Southgate ei ole tainnut muuttaa yhtään mitään siitä lähtien kun valtaan pääsi. Jo pelaajavalinnat kertovat kaiken aina.
Shaw päässyt myös kentälle. Loistavaa kun rotaatioukkelit saavat pelituntumaa.
Mitä helvettiä? Ketäs siellä keskikentällä on häärännyt sitten? Ei kai Southgate yritä uusitua ja kokeilla jotain uutta?Kahdella topparilla pelaavat. Itse asiassa kolme toimisi paremmin.
Rice, Bellingham ja Foden.Mitä helvettiä? Ketäs siellä keskikentällä on häärännyt sitten? Ei kai Southgate yritä uusitua ja kokeilla jotain uutta?
On kyllä itseni yllättänyt positiivisesti vaikka hieman kieroon katsoin kun poika kentälle vaihdettiin. Voi olla jatkossa paljonkin iloa vielä Källmanista.Benkku Källman on kyllä ollut pirteä ilmestys hyökkäyksessä. Harmittavan lähellä oli maali. Isoja askeleita on ottanut tällä kaudella.
Kyllä on melkonen syöpä tuo Maguire...niin Manussa, kuin majussa...sais mennä jonnekin napajäätikölle asumaan.Englanti on voittanut edellisen matsin Maaliskuussa Norsunluurannikkoa vastaan. Eikä ihme jos Maguire pelaa täydet minuutit.