Aiemmin dominoi pakkina ja nyt studioisäntänä. Aivan suvereenia touhua ja on kuin tehty noihin hommiin.Olen tämän aiemminkin ehkä sanonut, mutta Pasasen Petri on harvinaisen hyvä tuossa studioisännän hommassa!
Siis joo, puuttuu rentous ja suoraviivaisuus. Jotenkin vaikuttaa ylivalmennetulta.Bayern vaikuttaa todella kököltä pallon kanssa. Pelinrakentelu on ihan mitä sattuu, ja tuntuvat melkein tarkoituksella hakeutuvan pallottelemaan oman kulmalipun läheisyyteen. Barca näyttää paljon valmistautuneemmalta joukkueelta.
Ei nyt ehkä helisemässä, mutta Barca on kyllä päässyt tosi hyville paikoille ja prässännyt onnistuneesti. Neuer on ollut mies paikallaan. Bayern taas pelaa nätisti hyökkäyspäässä puolustuslinjan edessä, mutta eipä siitä mitään ole vielä seurannut.Tilastojen perusteella, Bayern on helisemässä?
Jotenkin tuntuu että olen nähnyt tuollaisia maaleja tälle syksylle jo useita.1-1 Ajaxille.
Jos joku olisi vuosi sitten sanonut, että Barcasta kirjoitetaan vuoden päästä tälläistä Bayernin vieraana, niin olisi melkoisella epäilyksellä saanut suhtautua.mutta nyt liikutaan laiskasti ja myöhässä joka paikkaan. Jos vertaa vaikka Barcaan. Barca on terävämpi ja skarpimpi.
Olihan tuo Ajaxin tasoitus ihan maagisen upea, mutta samaan syssyyn pitää ihmetellä, kuinka kauan tuo TAA saa vielä pelata tuolla. Pelistä toiseen, viikosta toiseen aivan kamalaa tekemistä. Nytkin: todella huono sijoittuminen laidalla -> yrittää ehtiä katkaisemaan syötön laidalla, myöhästyy, lopettaa juoksemisen, pallo pelataan vapaalle miehelle boksiin, jolloin yrittää vielä juosta täyttämään tilan aivan liian myöhässä -> pallo maaliin. Jos ei olisi suoristanut selkäänsä vaan kaventanut keskemmälle peittämään syöttösuuntaa, maalia ei olisi voinut mitenkään tulla.
Okei, keskikenttäpelaajatkin nukkuivat sikäli, että tuossa olisi tarvittu takapainetta, mutta kyllä pelaa TAA ala-arvoisen surkeasti. Silmiinpistävän heikkoa jalkapalloilua häneltä.
Pasanen on parempi studioisäntä, kuin moni ns. ammattilainen ja parempi asiantuntija, kuin oikeastaan kukaan studion asiantuntijoista. Voisi periaatteessa siis vetää yksin koko studion: Haastattelisi itse itseään.Olen tämän aiemminkin ehkä sanonut, mutta Pasasen Petri on harvinaisen hyvä tuossa studioisännän hommassa!
Kattosin studiota missä olisi oelkkä Pasanen versus studio missä on Pasanen ja Hyypiä. Ei ole kyllä ihme miksi Hyypiän valmentaura ei koskaan lähtenyt. Asiantuntijanakin taso on luokkaa 0.Pasanen on parempi studioisäntä, kuin moni ns. ammattilainen ja parempi asiantuntija, kuin oikeastaan kukaan studion asiantuntijoista. Voisi periaatteessa siis vetää yksin koko studion: Haastattelisi itse itseään.