Mä yritän vältellä taas englantilaisjoukkueiden matsia ellei ole selvästi kiinnostavin. Sitä Valioliigaa kun näkee ns. tarpeeksi.Nimenomaan tuo on ns. asiantuntijoiden valinta. Plus että aina pitää valita englantilaisen joukkueen matsi, tietty.
Mä taas en oikein jaksa keskittyä monenkaan eurooppalaisjoukkueen matseihin, koska en seuraa niiden liigoja. Sitten taas "kotimaisten" joukkueiden peliä on kiva scoutata ja toivoa samalla niille tappiota. Pudotuspelivaiheessa sitten eri.Mä yritän vältellä taas englantilaisjoukkueiden matsia ellei ole selvästi kiinnostavin. Sitä Valioliigaa kun näkee ns. tarpeeksi.
No about nää pari ekaa kierrosta se juuri onnistuu vain, sitten juuri noista syistä katsoo englantilaisia. Mutta ideana hyvä!Mä taas en oikein jaksa keskittyä monenkaan eurooppalaisjoukkueen matseihin, koska en seuraa niiden liigoja. Sitten taas "kotimaisten" joukkueiden peliä on kiva scoutata ja toivoa samalla niille tappiota. Pudotuspelivaiheessa sitten eri.
Osimhen, koko ilta tulee.
Viittitkö laskea Lichan ja Varanen skannaukset? Multa jäi tekemättä kun tuli muuta.VSport2 kanavalta alkoi juuri Manchester United - Arsenal ottelun toinen puoliaika. Taidan ottaa ruutuvihkoni esiin, ja alkaa asiantuntijapiireihin.
Veikkaan että United piristyy tästä kummasti.Saka tasoitti juuri 1-1 Varanen skannattua huonosti ja menetettyään pallon vaarallisessa paikassa.
Mä olisin lyönyt vetoa Arsun puolesta.Veikkaan että United piristyy tästä kummasti.