Mainos

Jalkapallo – liveseuranta

• 6 618 080
  • 128 736

Beardsley78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Newcastle, Dodgers
Äh. Vain, jos ketään ei laitettaisi tilalle ja pelattaisiin joka matsi yhdeksällä kenttäpelaajalla ja ilman maalivahtia. Ei viime kaudella ollut Ronaldoa ja Henderson pelasi paljon. Hendersonin pelaamista otteluista hävittiin vain yksi ja pelattiin kahdesti tasan. Kukaan ei kiistä, etteikö Ronaldo olisi edelleen maailmanluokkaa viimeistelijänä, mutta se on ainoa asia jossa hänestä on hyötyä. Okei, iso asiahan se on, mutta edelleen; Unitedilla ei ollut mitään hätää viimeistelyssä, vaan vain paikkojen luonnissa. Tällä kaudella molemmat ovat olleet heikkoja. Ronaldo oli jo Juvessa ja on nyt myös Unitedissa yksi iso tekijä sille, että muiden pelaajien xG putoaa dramaattisesti. Eli kyseessä on laadukas mutta epäsopiva pelaaja.
Juvenkin osalta on huomioitavaa että vuosia nyt koitettu etsiä aktiivisempaa pelitapaa ja valmentajaa siihen, ja nyt taas lähtöruudussa vanhan valkun kanssa. Eli siellä ei ole ollut myöskään mitään valmista jonka Rolle laittanut rikki.

Olen varma että Pep olisi saanut Cityssä pirusti irti Rollesta, ei ehkä näin paljon maaleja (syvyys hyökkäyksessä, vähemmän peliaikaa) mutta olisi ollut jokin paletti johon sovittaa sekä yrittää saada vanhan herran vahvuuksista joukkueelle jotain irti. Missään nimessä ei vuonna 2022 pitäisi pelata yksin kärjessä, mutta aika harvaa muuta äijää haluat ratkaisevassa isossa pelissä puttaamaan/puskemaan sitä kuvion jälkeistä maalipaikkaa sisään.

Mulla ei mitään ongelmaa jos uusi koutsi sanoo suoraan ettei käyttöä, mutta edelleen tää höpötys kuinka Rolle kusi tämän kauden ja muut joko paskoi housuun, rupes hakkaa tyttöystäviä tai ei saanut toteuttaa hänen takia kunnollista hyvää vanhaa pelitapaa jossa kaikille tulee kivasti paikkoja ja tekevät maaleja, on vaan schaibaa. Kun jo aikalailla näistä kopin syöpäläisistä tiedetään, ja Rollen diiva maine niin kuinkahan vaikeaa on ollut leimata herra syöväksi jos on edes yrittänyt muutamalle spedeilijälle kokemuksella ärähtää että wtf jätkät. Siis kapun hommahan se olis mutta se on sellainen veltto vehje :).

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen varma että Pep olisi saanut Cityssä pirusti irti Rollesta, ei ehkä näin paljon maaleja (syvyys hyökkäyksessä, vähemmän peliaikaa) mutta olisi ollut jokin paletti johon sovittaa sekä yrittää saada vanhan herran vahvuuksista joukkueelle jotain irti.
Mä taas olen varma, että Pepin joukkueessa Ronaldo olisi pelannut sekä paljon pienemmät minuutit per peli että paljon vähemmän pelejä, koska tuolla työmäärällä ei Pepin joukkueissa pelaa kukaan. Ei ole pelannut Cityssä, Bayernia en niin seurannut, mutta ei pelannut myöskään Barcassa. Tosin tämä kaikki on aika turhaa jossittelua, sillä kuten aika nopeasti kauden alussa kävi ilmi, City ei ollut Ronaldon perässä, vaan mediassa oli rikkinäisen puhelimen kokoontumisajot.

aika harvaa muuta äijää haluat ratkaisevassa isossa pelissä puttaamaan/puskemaan sitä kuvion jälkeistä maalipaikkaa sisään.
Tätä on sanottu koko kausi. Tai ainakin itse olen sanonut: Rolle kentälle väsynyttä pakistoa vastaan vikaksi 20 minuutiksi olisi oikeasti toimiva strategia. Se vain tyssää siihen, että hän itse haluaa pelata enemmän ja kuten ollaan nähty ja kuten Keanokin kritisoi ihan vastikään, penkityksistä ja aikaisista vaihtoon kutsumisista on seurauksena ainakin vartin todella näkyvät kiukuttelut.

edelleen tää höpötys kuinka Rolle kusi tämän kauden ja muut joko paskoi housuun, rupes hakkaa tyttöystäviä tai ei saanut toteuttaa hänen takia kunnollista hyvää vanhaa pelitapaa jossa kaikille tulee kivasti paikkoja ja tekevät maaleja, on vaan schaibaa.
Tällaista kukaan ei ole sanonut missään, ei ainakaan Jatkoajassa. Ronaldon luoma ongelma on pelaajatyyppi, ei pelaaja tai sen taso itsessään. Kopissa on valtavia ongelmia, jotka kietoutuvat varmasti pitkälti sen ympärille, ettei puhalleta yhteen hiilleen. Kaikki haluaisivat pelata koko ajan ja kun baillylingardpogbat jäävät vähemmälle peliajalle, alkaa nurina ja julkinen mussutus. Ronaldoa ei ole missään vaiheessa esitetty pukukopin ongelmaksi, vaan siinä on kyse pelillisestä epäsopivuudesta.

Niin ja Greenwood nyt on aivan oma lukunsa. Valtava isku sekin.

Olenko ainoa, joka vihaa tuota Aston Villan koti peliasua? Tulee ainakin Liverpoolia vastaan aina jäätävä Jersey-clash, pelaa Pool sitten ihan minkä värisellä paidalla hyvänsä. Se Villan asu on siis periaattessa tumma, koska rinta ja selkä ovat tummanpunaisia, mutta muuten koko asu on täysin vaalea. Varsinkin liikkuvassa tv-kuvassa tuo tekee pelin seuraamisesta täyttä tuskaa.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kloppo nauraa samaa ivallista nauruaan kuin silloin kun kokee tulleensa tuomarin kusettamaksi.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Poolin rappailuja on jätetty kohta toistakymmentä viheltämättä, ja Villan pelaajat turhautuvat ihan silmissä.

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Poolin rappailuja on jätetty kohta toistakymmentä viheltämättä, ja Villan pelaajat turhautuvat ihan silmissä.
Yllättyneet käsi ylös?

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Vaikkei tuossa ekan jakson lopussa kihausta tullutkaan kulmasta, niin oli suht taidokas ja harvinainen kulma Trentilta, kun laittoi suoran laakapallon takatolpalle

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ansaittu johtomaali Liverpoolille

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy