Sanoisin, että Benzema lienee aika selkeästi tämän kauden paras jalkapalloilija. Melko tasapaksun joukkueensa ainoa superpelaaja ja oikeasti ainoa syy, että Real rimpuilee vieläkin mukana Mestareiden liigassa. Käsittämätön pelaaja.
Ei sun tartte, koska France Football tekee sen.Antaisin kultaisen pallon silti Messille
Kerroin tuolle yhdistelmälle kenties noin 4.Benzema painaa varmaan taas jonkun 2 häkkiä ja Vini Jr 1
Ensi tiistaina on tosiaan Bournemouth-Nottingham. Voi olla tosiaan iso peli jos viikonloppuna piste-ero ei ainakaan kasva. Nottingham kohtaa kotonaan tänään sulaneen Swansean ja Bournemouth vierailee Blackburnissa, joka tarvitsee pisteitä päästäkseen nousukarsintoihin.Loistava peli Fulham-Nottingham päättyi kun päättyikin vieraiden voittoon ja Swansea sai pidettyä tasurin, vaikka 8 minuuttia lisäaikaa pelattiin. Eli Fulham ei varmistanut mestaruutta, ja Bournemouthin ja Nottinghamin ero nyt 3 pistettä, maalierot ovat tasan joskin Bournemouthilla kaksi tehtyä enemmän. Melko isot ja kiimaiset viimeiset pelit tulee. Hienoja pelejä Garnerille ja Lairdille kasvaa.
Siellä on kuitenkin keskikentällä Zidanen ohella paras koskaan Espanjassa pelannut keskikenttäpelaaja, joka dominoi vielä nelikymppistensä lähestyessä. Lisäksi Courtoisia joku saattaisi pitää ihan superpelaajana.Melko tasapaksun joukkueensa ainoa superpelaaja
Ei Modric tällä kaudella ole ollut superpelaaja, ja sen sanominen ei ole mitään Modricilta itseltään pois. Jos nyt vertaa Cityyn, niin siellä noita täysin järjettömän kovia pelaajia on ainakin kolme, joku voisi sanoa, että viisi.Siellä on kuitenkin keskikentällä Zidanen ohella paras koskaan Espanjassa pelannut keskikenttäpelaaja, joka dominoi vielä nelikymppistensä lähestyessä. Lisäksi Courtoisia joku saattaisi pitää ihan superpelaajana.
Et ilmeisesti ole liiemmin sitten Real Madridia seurannut tällä kaudella, joten keskustelua lienee turha jatkaa. Tietysti superpelaajan määritelmä itsessään ei ole hirvittävän tarkka.Ei Modric tällä kaudella ole ollut superpelaaja
Sellainen, josta voidaan keskustella vakavissaan kultaisen pallon yhteydessä. Itse lasken siihen joukkoon tältä kaudelta jotain 7-8 pelaajaa.Tietysti superpelaajan määritelmä itsessään ei ole hirvittävän tarkka.
No tämänkin turnajaisen pitäisi olla Citylle läpihuutojuttu, jos näistä 3-5 pelaa siellä.Sellainen, josta voidaan keskustella vakavissaan kultaisen pallon yhteydessä. Itse lasken siihen joukkoon tältä kaudelta jotain 7-8 pelaajaa.
En mä näille trollailuille syty yhtään jos sitä yrität, mutta lue toki tarkemmin. "Joku voisi" vs. "Itse lasken" jne. On mielestäni aika kiistatonta, että De Bruyne, Cancelo ja Bernardo Silva ovat tämän kauden osalta lajin ehdotonta parhaimmistoa, samoin ainakin omissa papereissani myös Mahrez. Sen lisäksi keskusteluun kuuluvat ainakin Salah, Mbappe ja Benzema. Kenties myös Alexander-Arnold ja Lewandowski.No tämänkin turnajaisen pitäisi olla Citylle läpihuutojuttu, jos näistä 3-5 pelaa siellä.
Pitäydytään tässä, osaltasi.keskustelua lienee turha jatkaa