E: Ja MIFK johtoon alivoimalla. Bahne seuraa katseellaan, kun epäonnistunut saksipotku pomppii maaliin.
Top3 ja Cupin voittaja pääsee eurokentille - ja jos Cupin voittaja on kolmen joukossa, silloin nelonen pääsee sen tilalle. Ainakin näin luulen asian olevan....
Miten tämä Suomen Cupin tulos siis mahdollisesti vaikuttaa Klupin eurohaaveisiin?
IFK Marienhamn ja FC Inter Suomen cupin finaalissa. Ottelun voittaja pääsee Eurooppaliigaan, joten toivottavasti IFK voittaa. Jos Inter voittaa ja ottaa paikkansa Eurokentiltä, pääsisi HJK Eurokentille vaikka Inter ohittaisi sen Veikkausliigassa.
Ei herätä oikein mikään jengi Veikkausliigassa merkittävästi tunteita, mutta olisi jännä nähdä, mitä Helsingissä tapahtuisi jos HJK ei pääsisi edes Eurooppaliigaan. Eli IFK:lle tästä voitto ja Veikkausliigassa Inter ohi HJK:sta, siinä ns. unelma. Tällöin Rovaniemellä, Seinäjoella, Turussa ja Maarianhaminassa pelattaisiin Europelejä ensi kaudella.
Näin se menee. Jos Inter voittaa tänään, HJK:n kohdalla ei tarvitse jännittää meneekö Inter ohi.Top3 ja Cupin voittaja pääsee eurokentille - ja jos Cupin voittaja on kolmen joukossa, silloin nelonen pääsee sen tilalle. Ainakin näin luulen asian olevan.
Rehellisesti, minua ei kiinnosta pätkän vertaa millä tavalla suomalainen jalkapallo edistyisi tai ei edisty. Olisi vain mielenkiintoista nähdä, miten HJK:n toimistolla totaaliseen floppikauteen suhtauduttaisiin.Ehkä paskin mahdollinen skenaario suomifutiksen edistymiselle olisi tämä, että HJK ei pääsisi ollenkaan eurokentille ensi vuonna.
Rehellisesti, minua ei kiinnosta pätkän vertaa millä tavalla suomalainen jalkapallo edistyisi tai ei edisty. Olisi vain mielenkiintoista nähdä, miten HJK:n toimistolla totaaliseen floppikauteen suhtauduttaisiin.
Voivoi, Messi loukkaantuu heti alkuminuuteilla ja joutuu vaihtoon.
2-0 alkaa valioliiga oleen jo taputeltu Chelssean tämän kauden osalta, neljän sakkiinkin voi tulla kiire.Chelsean viime viikko oli näköjään jonkinlainen vahinko, touhu taas samanlaista kuin ensimmäisissä peleissä. Perez vie Newcastlen johtoon kun Zouma ja Ivanovic sekoilevat
2-0 alkaa valioliiga oleen jo taputeltu Chelssean tämän kauden osalta, neljän sakkiinkin voi tulla kiire.
Mitäs helvettiä tapahtuu, 2-2 taululla