Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 236 012
  • 123 426

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Pallottomien liike aivan olematonta Klubilla , Heikkisellä pallo jalassa eikä yhtään syöttösuuntaa ja samalla 0-2.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ja Sorsa varmistaa pisteet Bruggelle...........
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Käsittämätön lapsus, tulee mielee Suomen jalkapallomaajoukkueen toilailu Färsaarten 1-0 maalissa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
On kyllä harmin paikka kokonaisuutena, Brugge ei ole vakuuttanut meikäläistä, mutta pisteet ovat matkaamassa heidän mukanaan.

Klubi olisi pöljänä päivänä taistellut voitosta.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Käsittämätön lapsus, tulee mielee Suomen jalkapallomaajoukkueen toilailu Färsaarten 1-0 maalissa.

Tuo oli vain ajan kysymys koska Klubin palloton sekä pallollinen peli on aivan luokatonta.Pallottomat eivät liiku niin pallolliselle tulee kiire ja joudutaan roiskimaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tuo oli vain ajan kysymys koska Klubin palloton sekä pallollinen peli on aivan luokatonta.Pallottomat eivät liiku niin pallolliselle tulee kiire ja joudutaan roiskimaan.

No tuo ei ollut roiskaisu, olisikin ollut. Rauhallinen syöttö oli kyseessä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Hieno maali, ei missään nimessä Doblasin. Mutta kyllä mua aina ahdistaa noissa jo ennen vetoa, Doblas näyttää niin helvetin pieneltä tuolla maaliviivalla...;)
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
On kyllä harmin paikka kokonaisuutena, Brugge ei ole vakuuttanut meikäläistä, mutta pisteet ovat matkaamassa heidän mukanaan.

Klubi olisi pöljänä päivänä taistellut voitosta.

Ei olisi. Brugge on pitänyt täysin Klubin poissa maalipaikoilta ja itse tehnyt tarvittavan ja iskenyt omistaan häkit. Tasoero on numeroiden mukainen.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Brugge pitää Klubia pilkkanaan, valitettavasti.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei olisi. Brugge on pitänyt täysin Klubin poissa maalipaikoilta ja itse tehnyt tarvittavan ja iskenyt omistaan häkit. Tasoero on numeroiden mukainen.

Eriävä mielipide, olen nähnyt Klubilta erittäin teräviä otteita, parempia vastustajia vastaan. Minun kirjoissani APOEL on kovempi jengi kuin Brugge, ennen Kandjin punaista HJK piti heitä kotona pilkkanaan ja peli oli 2-0.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Eriävä mielipide, olen nähnyt Klubilta erittäin teräviä otteita, parempia vastustajia vastaan. Minun kirjoissani APOEL on kovempi jengi kuin Brugge, ennen Kandjin punaista HJK piti heitä kotona pilkkanaan ja peli oli 2-0.

Olet juuri niin hyvä kuin viimeinen ottelusi ja tällä hetkellä Klubi on hävettävän heikko.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Eriävä mielipide, olen nähnyt Klubilta erittäin teräviä otteita, parempia vastustajia vastaan. Minun kirjoissani APOEL on kovempi jengi kuin Brugge, ennen Kandjin punaista HJK piti heitä kotona pilkkanaan ja peli oli 2-0.

Näissä kannattaa ottaa ajankohta huomioon. Kyproksen Liiga ei ollut tuolloin käynnissä, kun tuo peli pelattiin. Klubi taas käytännössä on koko kesän valmistautunut juuri noihin peleihin. Tämän hetken Brügge on varmasti kovempi joukkue kuin elokuun alun Apoel.

En nähnyt kuin toisesta puoliajasta lähtien, mutta onhan tuo ollut Brüggeltä hyvää vieraspeliä. Harmittaa Klubin puolesta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Olet juuri niin hyvä kuin viimeinen ottelusi ja tällä hetkellä Klubi on hävettävän heikko.

Näinhän se on. Kommentoin vaan väitettä, että Brugge olisi joka tapauksessa jyrännyt Klubin ylitse. Minusta tämä on perusteeton väite, Klubi oli törkeän hyvä APOELia vastaan ennen Kandjin punaista, Rapid Wien pelaa näissä samoissa karkeloissa Bruggen kanssa, mutta sieltäkin haettiin voitto.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Näissä kannattaa ottaa ajankohta huomioon. Kyproksen Liiga ei ollut tuolloin käynnissä, kun tuo peli pelattiin. Klubi taas käytännössä on koko kesän valmistautunut juuri noihin peleihin. Tämän hetken Brügge on varmasti kovempi joukkue kuin elokuun alun Apoel...

Toki tämänkin voi ottaa huomioon. Mutta Rapid Wien - Bruggen tasoinen jengi - oli jo kautensa aloittanut ja useamman matsin pelannut: tulos Klubin jatkoon.

Pointti ei ole ajautua väittelyyn siitä, että Klubi on parasikinämissään, mielestäni on vain kohtuutonta väittää, etteikö Klubi voisi kotona ottaa (irto)pisteitä näitä eurokenttien b-sarjalaisia vastaan.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
HJK:n pelaajat voisivat pukukopissa katsoa vaikka TV5:ttä - 23:55 5D: Maailman suurimmat kivekset
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Minä kippaisin likasangollisen valmennusjohdon niskaan valitun taktiikan johdosta.Ei noin passiivisesti voi kotikentällä pelata, Klubi antoi alusta asti kaikki avaimet vastustajan käsiin.Häpeä Lehkosuo.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Minä kippaisin likasangollisen valmennusjohdon niskaan valitun taktiikan johdosta.Ei noin passiivisesti voi kotikentällä pelata, Klubi antoi alusta asti kaikki avaimet vastustajan käsiin.Häpeä Lehkosuo.

Juu, osin samaa mieltä. Sen ymmärtää että varovasti haluttiin lähteä alkuun, mutta mielestäni etenkin avauskokoonpanon suhteen tuli vikatikkejä.

Miksi Bance saa yhä pelata? Olen nähnyt häneltä myös pari Veikkausliigapeliä, ei mikään ihmeellinen tekijä niissäkään peleissä, todella pehmeä. Toisaalta Porokara ei Klubiin siirryttyään ole ollut erikoinen hänkään...

Joka tapauksessa ainakin jotain järkeä saatiin hyökkäykseen, kun Zeneli ja Kandji pääsivät lauteille.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Mitäs tuo Lehkosuo höpisee tuolla haastattelussa, hyvin pelissä mukana?Olisi hauska nähdä pallonhallintaprosentit matsista.Arkaa, arkaa.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Mitäs tuo Lehkosuo höpisee tuolla haastattelussa, hyvin pelissä mukana?Olisi hauska nähdä pallonhallintaprosentit matsista.Arkaa, arkaa.

Pallonhallinta 51-49% Klubille. Laukaukset maalia kohti 4-4 ja laukaukset ohi 7-7. Vaaralliset hyökkäykset 44-51. Kulmat 6-8.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
Ykkösen viimeistä kierrosta pelataan parhaillaan. Noususta taistelevat kärjessä oleva KTP ja toisena kaksi pistettä perässä oleva HIFK.

Tilanteet kun noin 40 min. pelattu.

KTP - JIPPO 0-0
HIFK - FC Jazz 1-1
 
Suosikkijoukkue
TPS, Vallin-Kivi
KTP:n ja HIFK:n pelit tasatilanteissa tauolle, mikä riittäisi KTP:lle nousuun.
Ilveksen Jonne "Arin poika" Hjelm paukuttanut hatun ekan kolmen vartin aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös