MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Käsittämätön lapsus, tulee mielee Suomen jalkapallomaajoukkueen toilailu Färsaarten 1-0 maalissa.
Käsittämätön lapsus, tulee mielee Suomen jalkapallomaajoukkueen toilailu Färsaarten 1-0 maalissa.
Tuo oli vain ajan kysymys koska Klubin palloton sekä pallollinen peli on aivan luokatonta.Pallottomat eivät liiku niin pallolliselle tulee kiire ja joudutaan roiskimaan.
On kyllä harmin paikka kokonaisuutena, Brugge ei ole vakuuttanut meikäläistä, mutta pisteet ovat matkaamassa heidän mukanaan.
Klubi olisi pöljänä päivänä taistellut voitosta.
Tarkoitin tuota Heikkisen tilannetta hetki ennen maalia.No tuo ei ollut roiskaisu, olisikin ollut. Rauhallinen syöttö oli kyseessä.
Ei olisi. Brugge on pitänyt täysin Klubin poissa maalipaikoilta ja itse tehnyt tarvittavan ja iskenyt omistaan häkit. Tasoero on numeroiden mukainen.
Eriävä mielipide, olen nähnyt Klubilta erittäin teräviä otteita, parempia vastustajia vastaan. Minun kirjoissani APOEL on kovempi jengi kuin Brugge, ennen Kandjin punaista HJK piti heitä kotona pilkkanaan ja peli oli 2-0.
Eriävä mielipide, olen nähnyt Klubilta erittäin teräviä otteita, parempia vastustajia vastaan. Minun kirjoissani APOEL on kovempi jengi kuin Brugge, ennen Kandjin punaista HJK piti heitä kotona pilkkanaan ja peli oli 2-0.
Olet juuri niin hyvä kuin viimeinen ottelusi ja tällä hetkellä Klubi on hävettävän heikko.
Näissä kannattaa ottaa ajankohta huomioon. Kyproksen Liiga ei ollut tuolloin käynnissä, kun tuo peli pelattiin. Klubi taas käytännössä on koko kesän valmistautunut juuri noihin peleihin. Tämän hetken Brügge on varmasti kovempi joukkue kuin elokuun alun Apoel...
Minä kippaisin likasangollisen valmennusjohdon niskaan valitun taktiikan johdosta.Ei noin passiivisesti voi kotikentällä pelata, Klubi antoi alusta asti kaikki avaimet vastustajan käsiin.Häpeä Lehkosuo.
Mitäs tuo Lehkosuo höpisee tuolla haastattelussa, hyvin pelissä mukana?Olisi hauska nähdä pallonhallintaprosentit matsista.Arkaa, arkaa.