Athleticin maalivahti Gorka Iraizoz tasoittaa lisäajalla Malagaa vastaan tilanteen tasan yhteen, mutta jostain syystä maali hylätään. Nyt meni kyllä meikäläiseltä hylkäyksen syy ohi, sillä ei se paitsio ollut mistään kuvakulmasta, eikä siinä ketään puolustavaa pelaajaa rikottukaan. Ilmeisesti hylättiin, koska maalivahti teki maalin... Ja tämä oli sitten sarkasmia.
En käsitä, että miten tuo maali voidaan hylätä?!
Tässäpä tuo tilanne vielä videolta. ActualFutbol's post on Vine
En käsitä, että miten tuo maali voidaan hylätä?! Only in Spain..
Tuo Unitedin puolustuksen pallollinen pelaaminen on aivan helvetin kauheaa.
On kyllä ihan luokattoman paska pelaaja. Eka puolikas jäi näkemättä kun olin itse palloa potkimassa, mutta tässä toisen jakson ekalla kympillä jo pari ihan todella paskaa ratkaisua. Uskomatonta.Kyllähän lintu taitaa paskoa Youngin suuhun tarkemmin kuin mitä mies itse osaa keskittää.
Tässäpä tuo tilanne vielä videolta. ActualFutbol's post on Vine
En käsitä, että miten tuo maali voidaan hylätä?! Only in Spain..
No joo, toisaalta sinänsä tuo nyt ei mikään ihme ole kun tämän hetken kokoonpano on varmaan paskin mitä seuralla on ikinä ollut tässä oman elinajan aikana.Ja tähän päivään, on tuo ManUtd uskomattoman huono. Pelissä ei ole oikeastaan mitään järkeä, pakit vielä sählää mukavana extrana.
No joo, toisaalta sinänsä tuo nyt ei mikään ihme ole kun tämän hetken kokoonpano on varmaan paskin mitä seuralla on ikinä ollut tässä oman elinajan aikana.