Casillas on pelannut Realin maalilla nyt kahdeksassa finaalissa ja voittanut ne kaikki. Kolme kertaa ollut penkillä ja Real Madrid on aina hävinnyt.
Espanjan paidassa kolme finaalia maalissa ja kaikki voitettu.
Ja samaan aikaan vastustajan maalivahti imee keskeltä maata pitkin. Oliko vielä jotain?
Ruipelo vois kuitenkin sen paidan laittaa päälle.
Mietin tässä että saattaa Madridissa olla jonkinlaiset hulinat tänä yönä.Tämän se tekee, kun saman kaupungin joukkueet finaalissa. Ja espanjalaiset.
Tähän sama. Siis hieno pelimies kyseessä, mutta eihän tuota nyt kannata jännitellä.
Mietin tässä että saattaa Madridissa olla jonkinlaiset hulinat tänä yönä.
Mietin tässä että saattaa Madridissa olla jonkinlaiset hulinat tänä yönä.
Tules nyt VilleLeino kertomaan, kuinka "maailman paras maalivahti" voi imuroida tuolla tavalla.
Se on ihan sama mitä tapahtuu, kun peli on jo ratkennut. Silloin kun peli oli vielä auki pyhä Iker oli se joka teki todellisen kardinaali munauksen junnumaisella toiminnallaan.
Kyllähän nämä itkut ja hampaiden kiristelyt vielä kruunaavat tämän voiton. Mahtava fiilis, lisää itku ja parkua. Me nautimme tästä ja niistä.
Maailman mahtavin futisseura on taas omalla paikallaan. A por la decima.
Jotain kestomenestyjää kannattava gloryhunter ja todella huono voittaja samassa paketissa. Hyi helvetti mikä otus.
Onko tuo Marcelo Tarja Turusen mies?
Eikö vain? Ja helvetin hyvältä tuntuu juuri nyt olla tällainen. Eivät nämä sinun asiapitoiset ja aikuismaiset viestisi ainakaan sitä fiilistä latista. Huonot häviäjät kuuluvat joka lajiin.
Kiitos RDivis, kyllä tätä jonkun aikaa on odotettukin. Onneksi tuli sitten tyylillä.
Paremman maalivahdin joukkue voittaa aina.
Tuo käytös on vastaavaa kuin että raiskaisit jonkun Scarlett Johanssonin ja ylpeilisit kaikille tyyliin "meikäpoikahan pani virallisesti maailman seksikkäintä naista."
Parempi voitti, ei kahta sanaa, mutta niin lähellä oli kyllä sympatiseraamani Atletico. Ei voi mitään.
Jee, raumalainen oikeinkannattaja.
Kohtalaisen sairas mielipide, mutta pidä toki lippu korkealla. Minun ylimielisyyteni oli siis se, että nauroin noille "väärin voitettu" -tyypeille? Nauran edelleen, jos se tekee minusta ylimielisen, niin sitten olen ja vieläpä ylpeä siitä.
En minä ole väittänyt ansainneeni tätä, mutta seura, josta pidän erittäin paljon ansaitsi todella komeasti.