Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 210 572
  • 123 133

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Noin. Kerrankin Evertonista jotain hyötyä. Komea kaaripallo.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Evertonilta jäi rankkari saamatta ja City tasoittaa. Saatana.
 
On kyllä todella vaikea päättää kumman toivoisi voittavan tämän ottelun. Cityn voitolla on vielä mahdollisuus, että Pool ei mestaruutta vie. Ja kukapa nyt Poolille toivoisi mestaruutta. Toisaalta taas Evertonin voitolla City pysyisi Chlesean takana ja näin lontoolaisilla olisi yksi joukkue vähemmän ohitettavanaan mestaruustaistossa, joskin teoreettisessa.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Dzekoo, hieno syöttö Nasrilta. Hetkeä aiemmin Hartilta gamesaver.

Mestarin peliä?

On se juuri sitä. Tehokasta ja hyvää pelaamista, ei heikkouksia tällä hetkellä pelissä. Ei menetä kyllä viimeisissäkään peleissä pisteitä. Pitää kyllä ihmeitä tapahtua, jos noin käy.

edit: 2-3, Lukakulta komea puskumaali.
 
Viimeksi muokattu:

RDivis

Jäsen
Siis Dzeko feikkasi äsken monta minuutia, että sattuu sattuu ja lopulta vain pieni tärsky olkapäähän. Nyt oli kyllä eeppinen ajanpeluu näin City-kannattajankin mielestä. :D
 
Suosikkijoukkue
Spartalaiset puukäsiajokoiragladiaattorit
Tosta Dzekon pelleilystä pelkästään pitäisi lätkäistä lisäaikaa vähintään kolme minsaa. Ehkä jopa neljä. Siis normi lisäajan päälle.

Vielä hienompaa olisi tosin se, jos Everton pelin vielä tasottaisi. Deulofeu oli jo lähellä.
 

Outsider

Jäsen
En tiedä. Enkä ymmärrä, että mitä vittua siellä nyt tapahtuu?

Sama. Miks ei vaan voi heti viedä ruumiita pois ja pistää peliä käyntiin. Sitten pitäisi olla sääntö, että pitäisi vaikka kiertää kenttä kerran ennen kuin pääsee takasin kehiin, niin loppuisi turha makoilu.

Ja tässä pelissä olen kai lopulta vähän Cityn puolella, joten mielipide koskee ihan yleisesti vastaavia kuolemisia.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Mahdollisuudet mestaruuteen joo, mutta eihän Barca ennen tätä päivääkään kovin iso suosikki ollut. Mutta Getafe taisi viedä samalla Realiltakin käytännön mahdollisuudet. Jos nyt ennen viimeistä kierrosta Realilla olisi teoriassa mahdollisuudet mestaruuteen, niin eiköhän Barca häviä tahallaan Atleticolle, jotta Realille ei pyttyä menisi.

Niin, aivan. Mahdollisuuden mestaruuteen otti. En silti jotenkin jaksa uskoa Barcan häviävän tahallaan kotonaan Atleticolle. Voihan toki olla, että niin käy. Sitten menettää kyllä viimeisenkin arvostuksenrippeen minun silmissäni tuo katalonialaisseura.
 

RDivis

Jäsen
Aivan käsittämätön kommentti, vaikka meillä on sama "suosikki joukkue.". :)

Halusin vaan palata tähän näin voitetun ottelun jälkeen.

Ey KP, onko iso keitto? Sietää ollakin näin hienon voiton jälkeen! :)

Ei se ehkä ihan kauden maali ollut, mutta kyllähän mun tyyli pitäisi jo olla tuttu; Negatiivisuuden kautta voittoon.

Eli se rasittavin kanssakannattaja. :D
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Niin, aivan. Mahdollisuuden mestaruuteen otti. En silti jotenkin jaksa uskoa Barcan häviävän tahallaan kotonaan Atleticolle. Voihan toki olla, että niin käy. Sitten menettää kyllä viimeisenkin arvostuksenrippeen minun silmissäni tuo katalonialaisseura.

Barcelonaa ja kumppaneita ei varmasti kiinnosta yhden jatkoajan forumistin arvostus. Mutta varmaan heitä kiinnostaa paljon enemmän se, että kun eivät itse voita mestaruutta, niin ei sitä voita myöskään Real Madrid. Voin toki olla väärässä, mutta erittäin monet joukkueen fanit ottavat erittäin mieluusti kotitappion, mikäli se ratkaisee Realin jäämisen ilman mestaruutta.

Toiseksi en usko tähän spekulaatioon jouduttavan, Atletico voittaa kaksi seuraavaa peliään ja näin ollen viimeisellä matsilla ei ole merkitystä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Barca pistää tarpeen vaatiessa niin paljon rotaatiomiehiä kentälle, että Atlético ei voi hävitä. Siihen tilanteeseen ei jouduta, koska Tico on kovassa ja varmassa iskussa. Eikä tämän hetken kuntopuntarien mukaan Atléticolla olisi vaikeuksia ottaa voittoa Camp Noulta, vaikka Barca yrittäisi tosissaan ykkösmiehistöllään.

Sinällään hauskaa, että Barcan ainoa mahdollisuus osallistua mestaruustaistoon on hävitä toiselle madridilaisjoukkueelle. Toivon mukaan tämä trendi on pysyvä.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
Barcelonaa ja kumppaneita ei varmasti kiinnosta yhden jatkoajan forumistin arvostus. Mutta varmaan heitä kiinnostaa paljon enemmän se, että kun eivät itse voita mestaruutta, niin ei sitä voita myöskään Real Madrid. Voin toki olla väärässä, mutta erittäin monet joukkueen fanit ottavat erittäin mieluusti kotitappion, mikäli se ratkaisee Realin jäämisen ilman mestaruutta.

Toiseksi en usko tähän spekulaatioon jouduttavan, Atletico voittaa kaksi seuraavaa peliään ja näin ollen viimeisellä matsilla ei ole merkitystä.

Ei varmasti kiinnostakaan, enkä tietääkseni ole väittänytkään, että Barca minun takiani yrittäisi voittaa tuota viimeistä peliään.

Voi hyvin olla, että fanit pitäisivät kauden päättämisestä kotitappioon ja voi hyvin olla, että nokkelimmat jopa juhlisivat Atleticon fanien rinnalla. Ticon fanit juhlisivat mestaruutta ja Barcan fanit sitä, että Real ei juhli.

Tunnin päästä alkaa Levanten ja Atleticon välinen matsi. Pitänee katsoa ja kannustaa Levantea ylittämään itsensä. Realin tripla olisi kiva nähdä tällä kaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös