Niimpä niin.. Barca pelaajat filmaa, mutta muilla on jalka välissä yms.. Jotenki ei yllätä! Harva kuitenkaan kaatuu niin, että tekee voltin/kuperkeikan.
Jos tutkit viestihistoriaani, tämä on ensimmäinen kerta kun syytän Barcelonan pelaajaa filmaamisesta - tässäkin tapauksessa vain Neymaria. En minä ole nähnyt kovinkaan isoja filmejä kuin pari kappaletta ja nekin samalta pelaajalta. Koitan olla mahdollisimman objektiivinen näiden kanssa, mutta neutraali en tietenkään ole. Voi olla, että jotain on jäänyt minultakin huomaamatta, mutta edellä kuvaamasi tilanne ei mielestäni ollut niin selkeä filmi.
Toki voit syyttää minua filmiparkujaksi parin viestin perusteella, mutta en minä tarkoitushakuisesti jahtaa mitään seuraa tai pelaajaa ja heti ole vinkumassa. Toki voit sinäkin syytellä kenttää, Barcelonassa Camp Nou on varmasti kullattu ja sitä hoidetaan kuin mummo pääsiäisruohoa.
Faktaa on se, että Athletic Bilbao johtaa nyt 1-0, koska on ollut samoin lukemin parempi.
Iker Muniain on noussut vihdoin takaisin tasolleen ja Markel Susaeta on yhä oma maaginen itsensä.
Edit: Toquero perkele, siinä oli paikka puskea 2-0... Katalaanijengi ihan liemessä.