choose_life
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- -
Suht ankeaa nysväilyä (pl. Mäenpää, Hetemaj ja Eremenko), mutta kaikki lasketaan. Oli kyllä syytäkin, muuten olis kohta soinut omassa päässä. Pukki on ollut vaihteeksi pihalla.
Eihän toi Hämäläinen edes osunut palloon, vai osuiko?
...Kaikki muut esiintyvät etu-sukunimi akselilla, mutta sitten 67 kertaa pelissä kentällä on Kappe Hämäläinen.
Meinaan jo menettää mielenterveyteni, mutta eikö tuolla pelaa Kasper Hämäläinen? Oon nyt hiljaa repinyt harvoja hiuksiani Tapio Suomisen kanssa, kun näitä Suomen pelejä katselen. Kaikki muut esiintyvät etu-sukunimi akselilla, mutta sitten 67 kertaa pelissä kentällä on Kappe Hämäläinen.
Huoh* no ehkä mä selviin tämänkin pelin loppuun aiheettoman vitutukseni kanssa.
Joo, ei voi kyllä paljon Suominen-Malinen-kaksikkoa kehua. Puhuvat päällekkäin ja puhuvat pas... Pasasesta.
Hear hear:) vaikkei asia todellakaan ole kovin vakava. Mutta jos joku pitäisi saada hiuksista v-ttuun noista lähetyksistä, niin wannabe-pätijä Hammaskeiju Ö. Lehtola. Joka lähinnä paskoi housuunsa Hannu Tihisen tehtyä yllätyshyökkäyksen studioon (ei yllättänyt, se paskominen siis).
edit: kolme Kappea 10 sekunnin sisään
Otan seuraavaan Suomen peliin laskurin, jos Kappe Hämäläinen on kentällä. Ehkä jopa perustan Kappe Hämäläinen kentällä- seurantaketjun. Kappe Hämälöidään sitten kunnolla. Olen kyllä lähes helpottunut, että Kappe Hämäläinen ei ahdista vain minua :)
E. Muutama hyvä paikka ollut Valko-Venäjällä viime minuuttien aikana. Toki Suomikin voisi paremmalla viimeistelyllä johtaa 2-0 tai jopa 3-0.
Myös Valko-Venäjällä oli paikkoja tehdä suhteellisen rumaa jälkeä. Hyvä näin ja Mäenpää maalissa, aivan huikea esitys. Tainio on myös todella kova kun vetää ton tunnin.