Jalkapallo – liveseuranta

• 6 856 455
  • 130 715
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mikko tauolla ja Unitedin historian aneemisin kausi, niin ihme että edes yksi soturi jaksaa kirjoitella mitään.
Mä jotenkin luulen, että @mikko600 tauko johtuu siitä, että United on niin pohjamudissa, että kokee hänen työnsä olevan nyt tehty.

Jonain päivänä sitten, kun United on noussut sarjataulukossa top kolmeen, joku nimeltä mainitsematon vanha mies matkustaa lentokoneella pienelle Karibian saarelle ja menee suoraan Newcastle-paitaisen miehen luo, joka istuu aurinkolasit päässä, drinkki kädessä katsomassa auringonlaskua. Vanha mies sanoo: ”Mikko, we need you again!”.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Suosikkijoukkue
Amorimilla ottaa jo vähän rinnasta. Ei polonen tiedä, että aina pitää ottaa rennie ennen matsia.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Prööt prööt, saatana. Tylsä peli kuten tapana on, ja perässä tauolle kuten tapana on.

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Prööt prööt, saatana. Tylsä peli kuten tapana on, ja perässä tauolle kuten tapana on.
Tulin vasta nyt telkan äärelle... Kumpi fiksumpi ratkaisu, mennä saunaan vai jäädä telkkarin ääreen?

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tulin vasta nyt telkan äärelle... Kumpi fiksumpi ratkaisu, mennä saunaan vai jäädä telkkarin ääreen?
Mene saunaan ja nauti elämästä.

Yoro ja Ugarte pois Lindelöfin ja Garnan tieltä. Mä en tajua mitään tästäkään ajatuksesta.

Mene saunaan ja nauti elämästä.

Yoro ja Ugarte pois Lindelöfin ja Garnan tieltä. Mä en tajua mitään tästäkään ajatuksesta.

Parhaat pois kentältä. Se on sitä portugalilaista taktiikkaa, jota muut ei näe.

Kyllä tässä vaikea on keksiä, miten United voisi maalin tehdä. Hyökkääminen täysin vaaratonta pyörittelyä. Jos pitäisi hyökkäyskolmanneksella kaksinkamppailu voittaa, niin se on turha toivo.

Suosikkijoukkue
Ekat 20 min näytti oikeasti hyvältä ja sen jälkeen ollut taas tutusti ”sitä itseään”.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä tässä vaikea on keksiä, miten United voisi maalin tehdä. Hyökkääminen täysin vaaratonta pyörittelyä. Jos pitäisi hyökkäyskolmanneksella kaksinkamppailu voittaa, niin se on turha toivo.
Bruno taikoo kanin hatusta. Se on se Uniten maalisauma.

Suosikkijoukkue
Eriksen tuossa keskikentän pohjalla 60 minuutin jälkeen on kyllä aina yhtä toimiva.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ekat 20 min näytti oikeasti hyvältä ja sen jälkeen ollut taas tutusti ”sitä itseään”.
Juu. Unitedin prässi onnistui siihen asti kunnes Silva laittoi Basseyn ylemmäs tai pelinrakentelussa Lukicin tukemaan Bergeä. Siihen loppui Unitedin prässin tehokkuus.

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Peli on sen näköistä ettei ole ehditty treenikentällä olemaan, no tänään taas vapautuu tilaa kalenteriin.

Mikäs aikalisä?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy