maken veivi jr.
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Manchester United, Bruceola
Meno live-seurannassa kyllä sen mukaista. Itsekseen saa väitellä.Ja mikko600 jollain tauolla :(
Meno live-seurannassa kyllä sen mukaista. Itsekseen saa väitellä.Ja mikko600 jollain tauolla :(
Mikko tauolla ja Unitedin historian aneemisin kausi, niin ihme että edes yksi soturi jaksaa kirjoitella mitään.Meno live-seurannassa kyllä sen mukaista. Itsekseen saa väitellä.
Mä jotenkin luulen, että @mikko600 tauko johtuu siitä, että United on niin pohjamudissa, että kokee hänen työnsä olevan nyt tehty.Mikko tauolla ja Unitedin historian aneemisin kausi, niin ihme että edes yksi soturi jaksaa kirjoitella mitään.
Amorimilla ottaa jo vähän rinnasta. Ei polonen tiedä, että aina pitää ottaa rennie ennen matsia.
Kohta ainakin vois mennä lääke- ja tai viinakaapille.Vai aspiriinia ennaltaehkäisevästi?
Tulin vasta nyt telkan äärelle... Kumpi fiksumpi ratkaisu, mennä saunaan vai jäädä telkkarin ääreen?Prööt prööt, saatana. Tylsä peli kuten tapana on, ja perässä tauolle kuten tapana on.
Mene saunaan ja nauti elämästä.Tulin vasta nyt telkan äärelle... Kumpi fiksumpi ratkaisu, mennä saunaan vai jäädä telkkarin ääreen?
Mä oon masokisti ja katson ensin pelin loppuun. Vaihdot herätti mielenkiinnon siinä määrin, että saunaan meno siirtyy.Mene saunaan ja nauti elämästä.
Yoro ja Ugarte pois Lindelöfin ja Garnan tieltä. Mä en tajua mitään tästäkään ajatuksesta.
Mene saunaan ja nauti elämästä.
Yoro ja Ugarte pois Lindelöfin ja Garnan tieltä. Mä en tajua mitään tästäkään ajatuksesta.
Bruno taikoo kanin hatusta. Se on se Uniten maalisauma.Kyllä tässä vaikea on keksiä, miten United voisi maalin tehdä. Hyökkääminen täysin vaaratonta pyörittelyä. Jos pitäisi hyökkäyskolmanneksella kaksinkamppailu voittaa, niin se on turha toivo.
Bruno taikoo kanin hatusta. Se on se Uniten maalisauma.
Jonka Bruno antaa.Tai Maguiren pää kulmapotkusta.
Juu. Unitedin prässi onnistui siihen asti kunnes Silva laittoi Basseyn ylemmäs tai pelinrakentelussa Lukicin tukemaan Bergeä. Siihen loppui Unitedin prässin tehokkuus.Ekat 20 min näytti oikeasti hyvältä ja sen jälkeen ollut taas tutusti ”sitä itseään”.
Hokkus pokkusBruno taikoo kanin hatusta. Se on se Uniten maalisauma.