Jalkapallo – liveseuranta

• 6 821 872
  • 130 330

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
ManUn Garnacho-Hojlund-Zirkzee hyökkäyskolmikko aika helposti huonoimpia Valioliigassa. Kyllä. Uskalsin sanoa.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Onhan tää vähän antikliimaksi kun sunnuntain parhaaseen katseluaikaan kohtaavat Valioliigan 14:sta ja 15:sta ja kilpaillaan kumpi voi nousta Evertonin ohi.

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Bergvallilla on kyllä ihan hienosti mennyt urakehitys. Viime kesänä vielä eläintarhassa Allsvenskania ja sieltä täältä epäilyä miten riittää kovemmissa peleissä. Nyt Manua vastaan avauksessa heittäen Bissouman ja Sarrin penkille ja ajoittain jopa dominoi fysiikalla.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Bergvallilla on kyllä ihan hienosti mennyt urakehitys. Viime kesänä vielä eläintarhassa Allsvenskania ja sieltä täältä epäilyä miten riittää kovemmissa peleissä. Nyt Manua vastaan avauksessa heittäen Bissouman ja Sarrin penkille ja ajoittain jopa dominoi fysiikalla.

Mä olen kyllä tykännyt Bergvallista aina kuin nähnyt pelaavan Spursissa. Joo kehitettävää on paljon, mutta kyllä sieltä pelimies on tulossa.

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Tuokaa se Ten Hag takaisin

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Mä olen kyllä tykännyt Bergvallista aina kuin nähnyt pelaavan Spursissa. Joo kehitettävää on paljon, mutta kyllä sieltä pelimies on tulossa.
No toisen ruotsalaisen jälkeen ollut Spursin paras keskikenttäpelaaja. Voi toki kertoa myös Tottenhamin keskikentän suorituksista. Ihan helvetin taitava kaveri pallolla ja juoksee kuin Albion Muzaci. Vähän ajatusta peliin välillä enemmän eikä hae mitään vuoden syöttö-palkintoja, niin aivan jäätävä kaveri tulee olemaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy