Jalkapallo – liveseuranta

• 6 794 588
  • 129 916
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Rehellisesti mä kyllä odotin Amorimilta enemmän. Tai edes vähän jotain joustavuutta.
En sano etteikö ole vähän sellainen olo, että pitäisikö itkeä vai nauraa, kun on yli vuosi odotettu vasenjalkaista laitapakkia ja nyt kun sellainen saatiin, niin vetää oikealla.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Rehellisesti mä kyllä odotin Amorimilta enemmän. Tai edes vähän jotain joustavuutta.
Niin minäkin. Ja siis Unitedissa on useita pelaajia, joilla on oikeasti todella hyviä ominaisuuksia. Mutta niitä ei Amadia ja Lichan pallollisia taitoja lukuun ottamatta ole juurikaan käytetty. Sellainen väärinprofilointi menee valmentajan piikkiin, koska mikään taktiikka ei voi olla niin ehdoton.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En sano etteikö ole vähän sellainen olo, että pitäisikö itkeä vai nauraa, kun on yli vuosi odotettu vasenjalkaista laitapakkia ja nyt kun sellainen saatiin, niin vetää oikealla.
Carl Ankalta hyvä pointti: Dorgu on Amorimin jatkuvan ohjeistuksen kohteena tuolla sivurajan tuntumassa. Voi tosiaan hyvin olla se syy, miksi aloitti nyt oikealla.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Sellainen väärinprofilointi menee valmentajan piikkiin, koska mikään taktiikka ei voi olla niin ehdoton.

Ja siis. Ei mulla montaa joukkuetta tule mieleen jotka menestyisivät ns. yhdellä taktiikalla varsinkin nykyisessä Valioliigassa. Joo Conte tuli aikanaan ja yllätti kaikki, mutta…

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Jeffrey

Jäsen
Ja siis. Ei mulla montaa joukkuetta tule mieleen jotka menestyisivät ns. yhdellä taktiikalla varsinkin nykyisessä Valioliigassa. Joo Conte tuli aikanaan ja yllätti kaikki, mutta…

Johan siellä Amorim on voittanut Arsenalin ja pelannut Liverpoolia vastaan tasan jopa eri formaatiolla kuin millä tänään pelataan.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
En kyllä tiedä miten helvetissä Faes on tehnyt itselleen uran Valioliigassa saakka. Mun ja pojan suosikkipelaaja EAFCssä. Lukakun käyttö tosin kiellettiin multa kun teki aina niin helvetisti maaleja.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Cordova-Reed on kyllä myös sellainen pelaaja että jos joku sanoisi ikää olevan 25 tai 35 niin menis läpi.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Miten Ndidi oli tuossa noin helvetin vapaana? Aivan jäätävää. Ja siis Ugarten pallonmenetys, tuen täydelline puute, kollektiivinen pallon katselu kun Yoroa haastettiin 1v1 laidalla jne. Huhhuh.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC

Liitteet

• IMG_3116.jpeg
    IMG_3116.jpeg
    245,8 KB · kertaa luettu: 24
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
En halua kehua mutta en ole oksentanut kertaakaan tällä kaudella, välillä toki nousee vähän kurkkuun mutta se vain nielaistaan takaisin.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Mutta kyllähän sen koko ajan ymmärtää miksi Atalanta-fanit olivat onnessaan kun Hojlund lähti ja Real ei halunnut maksaa Yorosta 20 miljoonaa enempää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy