Jep, tuo on se sopimusajankohdan maksimipalkka. Se sisältää UCL:n. Ilman UCL:ää paljon vähemmän. Sama juttu kuin esim. pääsponsoreiden hinnoissa.
Kyllä tuo sivu tarjoilee Rashfordin base palkaksi 300 000. Ehkä mä ymmärrän väärin.
Ja seuraava matsi muuten sit Poolia vastaan, eli voi jo tässä vaiheessa julistaa kuus tappiota seittemään sarjapeliin. Sotonia vastaan kotona saattaa ehkä olla jo jotain mahkuja pisteille.ManUn kuus edellistä sarjapeliä pian: viis tappiota ja voitto Citysta. Eli ihan perussetit.
Toivottavasti jatkaa samalla tasolla ja kaikenmaailman rasistipaskat ja muut feikkiheikit jättävät somessa rauhaan. Se nyt taitaa olla turha toive...Jos nyt kerätään taas se positiivinen, niin Mainoo on ollut tänään pitkästä aikaa todella hyvä.
Jep, tuo on se sopimusajankohdan maksimipalkka. Se sisältää UCL:n. Ilman UCL:ää paljon vähemmän. Sama juttu kuin esim. pääsponsoreiden hinnoissa.
Mm. tässä aiheesta:
(Rassen palkka siellä 225k£)The massive cost of Man Utd missing out on Champions League football next season | Goal.com
Manchester United face a daunting task to try and get back into the Champions League and failure to do so will leave them in a financial messwww.goal.com
Antaa nyt kerran vuosikymmenessä iloita. Kyllä se hymy siitä vielä hyytyy.Newcastle-fanit laulaa ”you’ve seen united now fuck off home.”
Antaa nyt kerran vuosikymmenessä iloita. Kyllä se hymy siitä vielä hyytyy.
Veikkaan että lyhyemmän aikaa kuin Newcastlen pokaalia. Pokaalisadettahan tunnetusti Newcastlen suunnalla on ollut, vai olikos se että ei sittenkään. Pitäähän pikkuseuran kannattajien jostain iloa saada.Kauanko pitää odottaa tätä ManUn projektia että se hymy hyytyy?
Miksi noin pitäisi tehdä? Helvetin hyvä, jos tuommoiset gloryhunterit häviääkin. Mä katon edelleen joka pelin, minkä vaan pystyn ja pidän Viaplay-tilauksen. Aika heikkoja noi sun provot on, mutta samaa paskaahan sulta on tullut jo vuosikausia. Esim. Greenwoodin raiskari-haukkumiset moneen kertaan.Pikkuseura ja pokaalit mainittu. Kertoo enemmän miksi ManUa kannatetaan. No nyt saa taas kyllästyä jalkapalloon ja katsella tuloksia vaan kännykästä ja peruuttaa Viaplay.
Miksi noin pitäisi tehdä? Helvetin hyvä, jos tuommoiset gloryhunterit häviääkin. Mä katon edelleen joka pelin, minkä vaan pystyn ja pidän Viaplay-tilauksen. Aika heikkoja noi sun provot on, mutta samaa paskaahan sulta on tullut jo vuosikausia. Esim. Greenwoodin raiskari-haukkumiset moneen kertaan.
Siitä 2024 vuoden pistetaulukkoa myös.
Itse pyrin käymään säännöllisesti lenkillä ja elämään terveellisesti ja lasken sen varaan, että elän noin satavuotiaaksi.Kauanko pitää odottaa tätä ManUn projektia että se hymy hyytyy?
Sinua taitaa nyt enemmän harmittaa, että kukaan ei provosoidu tappiosta ja tyhmistä jutuistasi.Pikkuseura ja pokaalit mainittu. Kertoo enemmän miksi ManUa kannatetaan. No nyt saa taas kyllästyä jalkapalloon ja katsella tuloksia vaan kännykästä ja peruuttaa Viaplay.
Itsehän taisin sijoitella Forestia tulevasti top17:n sisään!Muistutus että jos Arsu tänään häviää, niin Forest on 19 kierroksen jälkeen sarjakakkonen. Kenenkään on turha tulla väittämään että näki tämän tulevan elokuussa!