Jalkapallo – liveseuranta

• 6 714 423
  • 128 434

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ei paljon ole kuulunut kotifaneja hetkeen. Barnes tulee tekemään vielä kolmannen.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Kyllä tuo sivu tarjoilee Rashfordin base palkaksi 300 000. Ehkä mä ymmärrän väärin.
Jep, tuo on se sopimusajankohdan maksimipalkka. Se sisältää UCL:n. Ilman UCL:ää paljon vähemmän. Sama juttu kuin esim. pääsponsoreiden hinnoissa.

Mm. tässä aiheesta:
(Rassen palkka siellä 225k£)

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
ManUn kuus edellistä sarjapeliä pian: viis tappiota ja voitto Citysta. Eli ihan perussetit.
Ja seuraava matsi muuten sit Poolia vastaan, eli voi jo tässä vaiheessa julistaa kuus tappiota seittemään sarjapeliin. Sotonia vastaan kotona saattaa ehkä olla jo jotain mahkuja pisteille.

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Jos nyt kerätään taas se positiivinen, niin Mainoo on ollut tänään pitkästä aikaa todella hyvä.
Toivottavasti jatkaa samalla tasolla ja kaikenmaailman rasistipaskat ja muut feikkiheikit jättävät somessa rauhaan. Se nyt taitaa olla turha toive...

Nerozki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sotkamon Jymy, Man Utd
Jep, tuo on se sopimusajankohdan maksimipalkka. Se sisältää UCL:n. Ilman UCL:ää paljon vähemmän. Sama juttu kuin esim. pääsponsoreiden hinnoissa.

Mm. tässä aiheesta:
(Rassen palkka siellä 225k£)

Seison korjattuna.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kauanko pitää odottaa tätä ManUn projektia että se hymy hyytyy?
Veikkaan että lyhyemmän aikaa kuin Newcastlen pokaalia. Pokaalisadettahan tunnetusti Newcastlen suunnalla on ollut, vai olikos se että ei sittenkään. Pitäähän pikkuseuran kannattajien jostain iloa saada.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Positiivinen päivä: vain 0-2 ja FPL:ssä 100 pojoa tältä kierrokselta täynnä ja vielä tämän illan bonukset ja ylihuominen Gabriel tulossa.

Todellisuudessa aivan saatanan masentavaa. Tekee mieli jossitella sitä eurooppaliigafinaalin jälkeistä siirtokesää. Missä sitä oltaisiinkaan..?

Edit. Ja nyt nuo varttipälärit menevät varmaan vielä ottamaan jotain pukkaribilekuvia tms...

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Pikkuseura ja pokaalit mainittu. Kertoo enemmän miksi ManUa kannatetaan. No nyt saa taas kyllästyä jalkapalloon ja katsella tuloksia vaan kännykästä ja peruuttaa Viaplay.

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pikkuseura ja pokaalit mainittu. Kertoo enemmän miksi ManUa kannatetaan. No nyt saa taas kyllästyä jalkapalloon ja katsella tuloksia vaan kännykästä ja peruuttaa Viaplay.
Miksi noin pitäisi tehdä? Helvetin hyvä, jos tuommoiset gloryhunterit häviääkin. Mä katon edelleen joka pelin, minkä vaan pystyn ja pidän Viaplay-tilauksen. Aika heikkoja noi sun provot on, mutta samaa paskaahan sulta on tullut jo vuosikausia. Esim. Greenwoodin raiskari-haukkumiset moneen kertaan.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Miksi noin pitäisi tehdä? Helvetin hyvä, jos tuommoiset gloryhunterit häviääkin. Mä katon edelleen joka pelin, minkä vaan pystyn ja pidän Viaplay-tilauksen. Aika heikkoja noi sun provot on, mutta samaa paskaahan sulta on tullut jo vuosikausia. Esim. Greenwoodin raiskari-haukkumiset moneen kertaan.

Mulla on Iptv, 21€ vuosi ja näkynyt kivasti koko kauden jo. Pohjoismaiden kaikki viaplayt mm. Suosittelen!

Inhottavaa jos joku sanoo raiskaajaa raiskaajaksi.

Siitä 2024 vuoden pistetaulukkoa myös.

Suosikkijoukkue

Tuo taulukko nyt viimeistään todellakin kertoo sen karun faktan, että O'Neil oli kovaa vauhtia pudottamassa Wolvesia tämän vuoden rekordillaan. Nyt kun tilanteeseen kuitenkin reagoitiin viime tingassa, niin ehkäpä Wolverhamptonissa pelataan Valjua myös vuoden päästä. Itse ainakin uskon vahvasti näin. Kyllä tuo rosteri on aivan riittävä, kun sillä on toimiva pelisysteemi. GONilta ei moista löytynyt.

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Sinua taitaa nyt enemmän harmittaa, että kukaan ei provosoidu tappiosta ja tyhmistä jutuistasi.
Eipä se ManUa paljon hetkauta , jos minä lopetan oman viaplay tilaukseni. Kyllä seuraa voi silti kannattaa vaikka ei valvoisi vuorotyöläisenä öitään katsoen tappioita.
Yleisestikin olen sitä mieltä, että miksi kannattajia pitäisi kiinnostaa tuollainen touhu, jos pelaajia se ei tunnu kiinnostavan yhtään enempää.

Tässä yön yli nukuttua alkanut muutenkin tuntua , että tippuminen divariin voisi tehdä ihan hyvää. Kunnon vauhdin haku pohjalta.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
En tiedä olenko ainoa ei ManU fani, mutta minä en halua tämän suurseuran alennustilaa. Minä toivon, että Amorim saa tuon sekoilevan puolustuksen kuntoon ja lähtee rakentamaan kohti ensi kautta. Toki myönnän, että SAF:n jatkuvien mestaruuksien takia aikanaan vitutti suunnattomasti. Mutta sekin pitää mainita, ettei kaupungin toinen väritön ja mauton voittojoukkue edes herätä mitään tunteita. Minä oikeasti toivon Unitedin nousua tästä suosta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Ja lisään vielä, vaikka kuuluisi tuonne Valjuketjuun. Itse hekumoin kautta, jolloin noin 10 joukkuetta olisi jouluna tasoissa, ja noin 5 vielä toukokuussa mestaruusjahdissa.

Suosikkijoukkue
Muistutus että jos Arsu tänään häviää, niin Forest on 19 kierroksen jälkeen sarjakakkonen. Kenenkään on turha tulla väittämään että näki tämän tulevan elokuussa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy