Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 536 244
  • 127 578

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Jones on muuten todella hyvä pelaaja, mutta sitten ratkaisut kestää puoli sekuntia liian kauan. Kuten tällä puoliajalla hylätyssä maalissa Salah kerkesi aikailun takia metrin paitsioon ja sitten Jonesin oma läpiajo missä juoksi veskan syliin.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Chelsea oli hyvä avausjaksolla. Hyvin hyökkäävät molemmilta laidoilta. Robertsonin laita on enemmän vaikeuksissa omiin päin. Periaatteessa Liverpoolilla pitäisi olla paikkoja nopeisiin vastaiskuihin tätä taktiikkaa vastaan. Chelsea on kuitenkin peittänyt hyvin koko kentää, eikä noita vastaiskuja ole kovin montaa tullut.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Nunez on muuten pelannut loistavasti kentälle tullessaan. Syötötkin olleet todella hyviä ja peliä edistäviä ja tuttua riistopeliä ympäri kenttää.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Mielipide-eroja toki nämä. Innanen liian usein aivan pihalla mitä tapahtuu. Jos Viaplayn selostajia vertaa, niin Kuusinen ihan ok. Kainulainen sitten ihan ylikylän ukko, harmi kun ei joka peliin saa häntä.
Välillä tuntuu siltä, ettei Innanen edes seuraa peliä. Kuvassa saattaa selkeästi näkyä rike uusintoineen ja Innanen saattaa selostaa tilanteessa tilanteen päättyneen paitsioon. Jotenkin itse näkee aina punaista näissä.
 

LaiLaiLei

Jäsen
Välillä tuntuu siltä, ettei Innanen edes seuraa peliä. Kuvassa saattaa selkeästi näkyä rike uusintoineen ja Innanen saattaa selostaa tilanteessa tilanteen päättyneen paitsioon. Jotenkin itse näkee aina punaista näissä.
Jep, ja ihan todistetusti seuraa futisforumin keskusteluja kesken pelin, ja noita kommentoi. Ei kuulu mielestäni selostajan tehtäviin. Siellä on jo meemiksi päässyt tuon takia.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Jep, ja ihan todistetusti seuraa futisforumin keskusteluja kesken pelin, ja noita kommentoi. Ei kuulu mielestäni selostajan tehtäviin. Siellä on jo meemiksi päässyt tuon takia.
Ei ole suomalaisselostajien ammattimaisuus valitettavasti kovin korkealla. Juuri muutama viikko sitten Kuusinen ja Virkkunen kehuskelivat podcastissaan, että katselevat lähes aina toiselta näytöltä aivan eri sarjan ”kiinnostavampaa” peliä, kuin mitä itse samaan aikaan selostavat.

Esimerkiksi Virkkunen ”pelkäsi”, että joskus hyppää Halandin nimi La Ligan selostukseen, kun katsoo samalla Cityn peliä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mielipide-eroja toki nämä. Innanen liian usein aivan pihalla mitä tapahtuu. Jos Viaplayn selostajia vertaa, niin Kuusinen ihan ok. Kainulainen sitten ihan ylikylän ukko, harmi kun ei joka peliin saa häntä.
Välillä tuntuu siltä, ettei Innanen edes seuraa peliä. Kuvassa saattaa selkeästi näkyä rike uusintoineen ja Innanen saattaa selostaa tilanteessa tilanteen päättyneen paitsioon. Jotenkin itse näkee aina punaista näissä.

Kuusinen on hyvä. Tuleehan Innaselle noita välillä, tai että näkee tilanteen eriksilla kun ite, mutta tietynlaisen tunnelman tuo peliin tuo Innasen ääni + siihen on niin tottunut, että tykkään kyllä (yleensä).
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Juuri muutama viikko sitten Kuusinen ja Virkkunen kehuskelivat podcastissaan, että katselevat lähes aina toiselta näytöltä aivan eri sarjan ”kiinnostavampaa” peliä, kuin mitä itse samaan aikaan selostavat.
En usko, että ihan aina katsovat toista peliä, saattaa se toki siinä taustalla pyöriä, että näkee maalit.

Tai en ainakaan itse ainakaan ole huomannut kummankaan selostuksesta, että olisivat mitenkään poissaolevia, että ei sillä minusta silloin mitään väliä ole vaikka katsoivat taustalla Matlockin uusintoja.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Ei ole suomalaisselostajien ammattimaisuus valitettavasti kovin korkealla. Juuri muutama viikko sitten Kuusinen ja Virkkunen kehuskelivat podcastissaan, että katselevat lähes aina toiselta näytöltä aivan eri sarjan ”kiinnostavampaa” peliä, kuin mitä itse samaan aikaan selostavat.

Esimerkiksi Virkkunen ”pelkäsi”, että joskus hyppää Halandin nimi La Ligan selostukseen, kun katsoo samalla Cityn peliä.

Luulisi työnantajalla olevan jokin näkemys tähän...
 

LaiLaiLei

Jäsen
Ei ole suomalaisselostajien ammattimaisuus valitettavasti kovin korkealla. Juuri muutama viikko sitten Kuusinen ja Virkkunen kehuskelivat podcastissaan, että katselevat lähes aina toiselta näytöltä aivan eri sarjan ”kiinnostavampaa” peliä, kuin mitä itse samaan aikaan selostavat.

Esimerkiksi Virkkunen ”pelkäsi”, että joskus hyppää Halandin nimi La Ligan selostukseen, kun katsoo samalla Cityn peliä.
Tuon takia pidän Kainulaista kovimpana. Aikoinaan selosti eurogoalseja Eurosportille. Se jos jokin oli kovaa settiä!
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Luulisi työnantajalla olevan jokin näkemys tähän...
Jalkapalloselostajien työnkuvaansa kuuluu seurata mahdollisimman paljon eri pelejä ja tehdä todella paljon taustatyötä. Se että jos samalla pyörii toinen peli taustalla tuskin on ihan oikeasti sen takia, että ”ei vaan kiinnosta” se peli mitä selostaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös