Hifk;n maalibiisiäkö se siellä on hoilannu?Äämmäämmmääämmäääm
-Jari Litmanen
Arsu tekee hakkelusta PSG:sta, kulmavaparista peli kaksi vitun nolla.
Voi pojat kun olisi Arsenal uskaltanut olla yhtä rohkea Bayernia vastaan keväällä.
Riipuen nyt hieman, mitä 'rohkeudella' tässä tarkoitetaan, mutta en kyllä itse näe, että kumpikaan niistä kevään peleistä olisi rohkeuteen tai sen puutteeseen kaatunutVoi pojat kun olisi Arsenal uskaltanut olla yhtä rohkea Bayernia vastaan keväällä.
Riipuen nyt hieman, mitä 'rohkeudella' tässä tarkoitetaan, mutta en kyllä itse näe, että kumpikaan niistä kevään peleistä olisi rohkeuteen tai sen puutteeseen kaatunut
En itsekään huomaa pelaamisessa juurikaan eroa tuohon kevääseen. Ehkä sillä erotuksella, että Bayern puolusti "hippasen" paremmin, mitä PSG nyt sekä pystyi mätsäämään paremmin tuohon Arsenalin fyysisyyteen. Nythän Arsenal on suorastaan riepotellut fysiikallaan tuota PSG:n heiveröistä hobittijoukkuetta, mikä on juuri tullut karulla tavalla esille nyt noissa erikoistilanteissa.Ei se kaatunut mihinkään rohkeuteen todellakaan. Ihan samalla tavallahan Arsenal pelaa nytkin PSG:ta vastaan. Nyt on pomppinut ihan kivasti sisään. Arsenal hävisi tuon otteluparin ihan vain siksi, että ei viimeistellyt paikoistaan. Ei tuossa vaiheessa ole ketään sellaista vastusta vastassa joka mentäisiin vain kävelemällä yli.
Riipuen nyt hieman, mitä 'rohkeudella' tässä tarkoitetaan, mutta en kyllä itse näe, että kumpikaan niistä kevään peleistä olisi rohkeuteen tai sen puutteeseen kaatunut
No kyllä todellakin kaatui. Joukkue näytti pelokkaalta.Ei se kaatunut mihinkään rohkeuteen todellakaan. Ihan samalla tavallahan Arsenal pelaa nytkin PSG:ta vastaan. Nyt on pomppinut ihan kivasti sisään. Arsenal hävisi tuon otteluparin ihan vain siksi, että ei viimeistellyt paikoistaan. Ei tuossa vaiheessa ole ketään sellaista vastusta vastassa joka mentäisiin vain kävelemällä yli.
En itsekään huomaa pelaamisessa juurikaan eroa tuohon kevääseen. Ehkä sillä erotuksella, että Bayern puolusti "hippasen" paremmin, mitä PSG nyt sekä pystyi mätsäämään paremmin tuohon Arsenalin fyysisyyteen. Nythän Arsenal on suorastaan riepotellut fysiikallaan tuota PSG:n heiveröistä hobittijoukkuetta, mikä on juuri tullut karulla tavalla esille nyt noissa erikoistilanteissa.