Suomen cupin.No minkä KuPS sitten voitti?
Ahaa. :DSuomen cupin.
Onhan toi kieltämättä yhtä monimutkaista kuin se että Englannissa pelataan Valioliigaa ja FA Cupia.Ahaa. :D
Ota selvää näistä Suomi-futiksen koukeroista, en seuraa lainkaan sitä genreä niin hankala pysyä perässä.
Ehdottomasti. Mutta aina se vaan tuntuu mukavalta, kun Klubin verkko heiluu.Perkele Ilves johtoon.
Absurdia mutta nyt pitää toivoa Klubin maalia.
Englanti tosin on jalkapalloilun kehto toisin kuin Suomi. Kieltämättä vähän kyseenalaistan, että tarvitaanko jotain kämäistä liigacupia Suomeen.Onhan toi kieltämättä yhtä monimutkaista kuin se että Englannissa pelataan Valioliigaa ja FA Cupia.
Tää sun ylimielinen asenne kotimaista jalkapalloa kohtaan ei nyt suoranaisesti paranna sun asetelmia "jalkapalloasiantuntijana", mutta jatka toki performanssiasi.Englanti tosin on jalkapalloilun kehto toisin kuin Suomi. Kieltämättä vähän kyseenalaistan, että tarvitaanko jotain kämäistä liigacupia Suomeen.
Heh, mä en millään tavalla halua profiloitua asiantuntijaksi, vaan jalkapallokeskustelun ylläpitäjäksi. Mua ei vaan yksiselitteisesti kiinnosta suomalainen seurajoukkuejalkapallo. En halua kuitenkaan dumata niitä, jotka Veikkausliigaa seuraa.Tää sun ylimielinen asenne kotimaista jalkapalloa kohtaan ei nyt suoranaisesti paranna sun asetelmia "jalkapalloasiantuntijana", mutta jatka toki performanssiasi.
Mahtava teko. Konate oli pelin viihdyttävin pelaaja tänään ja heikosta suorituksesta Wolves-maalista huolimatta annan hänelle MVP-palkintoni ottelusta.Konate kävi antamassa pelipaitansa pienelle fanilleen. Hienoa.
Todella tyhmä kommentti. Todellakin tarvitaan.Englanti tosin on jalkapalloilun kehto toisin kuin Suomi. Kieltämättä vähän kyseenalaistan, että tarvitaanko jotain kämäistä liigacupia Suomeen.
Jostain syystä haluat kuitenkin esittää tyhmää ja vähätellä:Heh, mä en millään tavalla halua profiloitua asiantuntijaksi, vaan jalkapallokeskustelun ylläpitäjäksi. Mua ei vaan yksiselitteisesti kiinnosta suomalainen seurajoukkuejalkapallo. En halua kuitenkaan dumata niitä, jotka Veikkausliigaa seuraa.
Tässäkään ei puhuttu liigacupista vaan ihan oikeasta cupissa. Sano joku maa, jossa ei pelata liigan lisäksi myös cupia? Liigacupiakin Suomessa pelataan, mutta talvella lähinnä halleissa.Englanti tosin on jalkapalloilun kehto toisin kuin Suomi. Kieltämättä vähän kyseenalaistan, että tarvitaanko jotain kämäistä liigacupia Suomeen.
Ylipäätään tämän kyseisen nimimerkin ylimielinen asenne muita kohtaan on paistanut negatiivisessa mielessä läpi jo niistä kesän EM-kisoista saakka.Tää sun ylimielinen asenne kotimaista jalkapalloa kohtaan ei nyt suoranaisesti paranna sun asetelmia "jalkapalloasiantuntijana", mutta jatka toki performanssiasi.