Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 473 679
  • 126 345

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olen ihan tyytyväinen, että kahden matsin jälkeen maaliero on vain 0-5.

Irkuista tuli päävastus tässä lohkossa.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Jälleen kerran tässä pelissä myös Jonathan Tah paljastui karulla tavalla, kun ei ole Alonson pelisysteemi ja 3-linja piilottamassa puutteita ja saamassa miestä näyttämään hyvältä. Hyvin rajoitteinen, peliä heikosti lukeva, heikosti tilanteisiin reagoiva ja ominaisuuksiltaan vajavainen toppari.

Tätä samaa sekundaa se on ollut viimeiset 8-9 vuotta, ennen tuota 'tuhkimotarinamaista' viime kautta. Yhden miehen virheherkkä sirkus ja pahasti pulassa aidosti kovia joukkueita vastaan. Todellisuudessa Tah ei ole kovin paljoa keskiverto BuLi-puolustajaa parempi pelaaja.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Eikö olosuhteiden pitäisi nykyään olla aika hyvät jalkapallon harjoitteluun Suomessa? Ei kyllä näy mitenkään Suomen maajoukkueessa.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Lähes tasapeli.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tällasta se kai on brittiläisen jääkiekkofanin silmissä kun Suomea vastaan taululla on 6-0 ja vikan erän viimeisillä minuuteilla siellä joku Atte Ohtamaa yrittää vittuillakseen ilmaveiviä.
Ihan hyvä vertaus. Ja vielä sopivampi olisi että peli olisi ollut ensimmäisen puolen tunnin jälkeen 0-0, sitten brittien valmentaja saa älynväläyksen vaihtaen pakeiksi sentterit ja laittamalla kakkosmaalivahdin maaliin, jonka jälkeen peli sekoaa ja repeää lopullisesti.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niskanen vois repiä omasta paidastaan pois kirjaimet NIS ja N ja mennä vaihtamaan se Harry Kanen kanssa. Harry varmaan ei kyllä suostuisi koska hän haluaa ennemmin vaihtaa paitansa jonkun jalkapalloilijan kanssa.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä tähän nyt sanoisi...

On tuo tasoero siedettävistä lukemista huolimatta sellainen että hyvin vaikea kuvitella että Suomi seuraavaan pariin kymmeneen vuoteen missään arvokisoissa pelaa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Me tehtiin tää, koko toisen jakson maaliodottama 0,00. Päästiinkö tähän edes Hans Backen kanssa
Voi jumalauta, Hans Backe. Ei kai nyt niin alhaalla sentään olla että oltais jo Backen tasolla..? Eihän..?
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
On tuo tasoero siedettävistä lukemista huolimatta sellainen että hyvin vaikea kuvitella että Suomi seuraavaan pariin kymmeneen vuoteen missään arvokisoissa pelaa.
Tuoltahan on junnuista tulossa kohtuu kova sukupolvi. Moni ihan Veikkausliigassa pelaava juniori menisi heittämällä aika moneen aikaisempaan junnumajuun, mutta varsinkin U21-runko on sen verran kova, ettei sinne mahdu hirveän helposti. Minun veikkaus on 2-4v sitä kuuluisaa kaamosta ja sitten voidaan tosissaan haastaa joukkueita jotka eivät ole ennakkosuosikkien joukossa sekä EM-, että MM-kisoissa.

Ainoa mikä jännittää on mistä löydetään Luken korvaaja.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ylen toimittaja voisi lopuksi kysyä Lukelta "Hei mestari, mikä meisseli?"
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hradecky oli sitä mieltä että meni niinku piti, ei ois voitukaan voittaa.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Naurattaa kyllä huolella tuo Niskasen syöttö tuohon Kanen saksariin. Vastaavia sääripalloja viljellään meidän pubiliigassa tuon tuosta.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Mitä tähän nyt sanoisi...

On tuo tasoero siedettävistä lukemista huolimatta sellainen että hyvin vaikea kuvitella että Suomi seuraavaan pariin kymmeneen vuoteen missään arvokisoissa pelaa.
No kyllä mä lähtisin sitä vertailua tekemään siitä kakkoskorista ketä kisoihin kamppailee.
Ensimmäinen puoliaika oli oikeasti todella hyvää, fiksua pelaamista ja paketti pysyi matalalla hyvin tiiviinä. Ja sieltä pystyttiin kääntämään myös vastaan. Keskinen oli todella hyvä suorissa juoksuissa. Yksi mitä olisi kaivannut ekalla puolikkaalle, niin rohkeampi paineistus, kun pallo on syvällä ja ei ns keneenkään palloissa. Näistä on mahdollisuus hankkia erikoistilanteita. Rohkeutta ei vain ollut. Vastahyökkäys ja tästä menetys ja paluu muotoon.

Tokalla välimatkat kasvoi puolustussuunnassa ja olisi pitänyt kyllä pystyä pelaamaan syvälle enemmän palloja ja linjan taakse juoksuihin. Se on turha yrittää lähteä shullerin kaltaisella onnettomalla ylöspäin pelaamisella yhtä linjaa rikkomaan, kun paine on samantien päällä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hoskonen lähteekin tästä sitten suoraan Pariisiin, PSG voitti lopulta tarjouskilvan kun sieltä sheikki kyllästyi pelleilyyn ja painoi suoraan miljardin shekin pöytään.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
No kyllä mä lähtisin sitä vertailua tekemään siitä kakkoskorista ketä kisoihin kamppailee.
Se on juuri näin. Samalla tavalla voit lähteä lätkän Suomi-sarjassa vertailemaan itseä Tapparaan ja todeta ettei tästä yhtään mitään tuu, vaikka olisit ylivoimaisesti sarjan parhaimpia jengejä.

Kansojen liigan B-sarjassa pelataan lähinnä vanhoilla näytöillä. Irlannin kanssa voidaan kyllä tapella ja Kreikalta ottaa se 1p, mutta ne oikeat pelit pelataan ihan jossain muualla.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuoltahan on junnuista tulossa kohtuu kova sukupolvi. Moni ihan Veikkausliigassa pelaava juniori menisi heittämällä aika moneen aikaisempaan junnumajuun, mutta varsinkin U21-runko on sen verran kova, ettei sinne mahdu hirveän helposti. Minun veikkaus on 2-4v sitä kuuluisaa kaamosta ja sitten voidaan tosissaan haastaa joukkueita jotka eivät ole ennakkosuosikkien joukossa sekä EM-, että MM-kisoissa.

Ainoa mikä jännittää on mistä löydetään Luken korvaaja.

Tuntuu että tämä sama levy pyörii vuodesta toiseen. Nyt näiden nuorten piti olla tulevaisuus mutta kun ei vaan riitä.

Kyllä mä betsit pistäisin vaikka pohjoismaista heti alkuun Ruotsi, Norja... (Tanskasta nyt puhumattakaan).
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Nyt näiden nuorten piti olla tulevaisuus mutta kun ei vaan riitä.
Eli sen "kultaisen sukupolven" jälkeinen sukupolvi piti olla tulevaisuus? Vai siis nämä Källmanit ja Pohjanpalot?

Sen verran voin olla samaa mieltä että monesta junnusta olen lukenut että he olisivat se suomifutiksen tulevaisuus, mutta niinkuin aina historian aikana, olen ajatellut puhuttavan siitä ns. "parhaasta" pelaajasta kotimaasta.

Nykyiset junnut taas voivat oikeasti olla se uusi kultainen sukupolvi. Taso ja kilpailu on oikeasti kova, enää ei riitä että olet 19-20v ja pelaat Veikkausliigaa, vaan runko on todella kova. Isoimpana erona mitä itse olen huomanut on se, ettei puhuta yksilöistä jotka sieltä on tulossa vaan nimenomaan joukkueesta. Tietenkin nyt kun siellä on ties ketä Niskasta pyörimässä niin heitetään myös yksilöitä jotka voisivat nämä turistit korvata, mutta sen varmasti ymmärrät itsekin.

Taitaa olla ensimmäisiä kertoja kun itse en tuota samaa levyä enää kuule.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös