Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 399 836
  • 124 766

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mutta vielä tuohon Brightonin maaliin, ja siihen "yliarvostetuimpaan", niin Casemiron hölkkähän tuossa jätti Welbeckin yksin. Enkä kyllä tiedä ketään joka yliarvostaisi Casea. Lichalla oli pakkovalinta kahden pelaajan keskellä, että jos siihen oli viitaus, niin se meni hutiin. Toki koko tilannetta ei olisi tullut jos Maguire ei olisi antanut Pedron keskityksen mennä läpi.
 

Barney

Jäsen
Hartsa on Dalotille bissen velkaa. Saataisiinko kohta se de Ligt kentälle ennen kuin peli on 2-0?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tää Unitedin keskikentän käyttö ja ryhmitys on ihan saatanan rikollista. Jos pidetään palloa näin paljon, niin mitä helvetin järkeä on pitää sekä Case että Mainoo moin ylhäällä. Vain hierominen ja pitkät pallot ovat mahdollisia. Tämä pelitapa on niin rikkinäinen että itkettää.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Tää Unitedin keskikentän käyttö ja ryhmitys on ihan saatanan rikollista. Jos pidetään palloa näin paljon, niin mitä helvetin järkeä on pitää sekä Case että Mainoo moin ylhäällä. Vain hierominen ja pitkät pallot ovat mahdollisia. Tämä pelitapa on niin rikkinäinen että itkettää.
Tulee jotenkin mieleen salibandy tuosta hitaasta alakolmion syöttelystä jos viime kaudella näytti koripallolta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Tää Unitedin keskikentän käyttö ja ryhmitys on ihan saatanan rikollista. Jos pidetään palloa näin paljon, niin mitä helvetin järkeä on pitää sekä Case että Mainoo moin ylhäällä. Vain hierominen ja pitkät pallot ovat mahdollisia. Tämä pelitapa on niin rikkinäinen että itkettää.

Mä en ymmärrä tota vaihtoa nyt ollenkaan. Ei Mount hyvä ole ollut, mutta nyt sieltä menetettiin keskikentältä se viimeinen liike.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mä en ymmärrä tota vaihtoa nyt ollenkaan. Ei Mount hyvä ole ollut, mutta nyt sieltä menetettiin keskikentältä se viimeinen liike.
Mä ymmärrän sikäli, että Mountin ja Brunon tuplavaleysi auttoi prässissä mutta heikensi pelinrakentamista ylöspäin keskeltä. Nyt vain ryhmitys itsessään muuttui paskemmaksi.
 

Jeffrey

Jäsen
Kyllähän Amad tuo malttia pelaamiseen jos ne viimeiset ratkaisut ovat olleet isoin osin heikkoa. Unitedin isoja haasteita on kuitenkin tuo maltin puute ja varsinkin Bruno ja Rasse pelaa usein liiankin nopeaa eikä aina kykene tunnistamaan tilanteen vaatimuksia.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Tupla-patukka naamaan ja Garnacho tulossa kentälle.
 

Barney

Jäsen
Amad on muuten FPL:ssä nyt sit penkillä...
Haluaisin painottaa, että en itse missään nimessä antanut mitään vinkkejä, joiden mukaan sinun kannattaisi penkittää hänet. Sanoin vain mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Haluaisin painottaa, että en itse missään nimessä antanut mitään vinkkejä, joiden mukaan sinun kannattaisi penkittää hänet. Sanoin vain mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa.
Mä täällä toivon että Mateta saa sen lepovuoronsa tällä kierroksella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös