Tulee jotenkin mieleen salibandy tuosta hitaasta alakolmion syöttelystä jos viime kaudella näytti koripallolta.Tää Unitedin keskikentän käyttö ja ryhmitys on ihan saatanan rikollista. Jos pidetään palloa näin paljon, niin mitä helvetin järkeä on pitää sekä Case että Mainoo moin ylhäällä. Vain hierominen ja pitkät pallot ovat mahdollisia. Tämä pelitapa on niin rikkinäinen että itkettää.
Tää Unitedin keskikentän käyttö ja ryhmitys on ihan saatanan rikollista. Jos pidetään palloa näin paljon, niin mitä helvetin järkeä on pitää sekä Case että Mainoo moin ylhäällä. Vain hierominen ja pitkät pallot ovat mahdollisia. Tämä pelitapa on niin rikkinäinen että itkettää.
Mä ymmärrän sikäli, että Mountin ja Brunon tuplavaleysi auttoi prässissä mutta heikensi pelinrakentamista ylöspäin keskeltä. Nyt vain ryhmitys itsessään muuttui paskemmaksi.Mä en ymmärrä tota vaihtoa nyt ollenkaan. Ei Mount hyvä ole ollut, mutta nyt sieltä menetettiin keskikentältä se viimeinen liike.
Ten Hagiin aina uskottuAmad Garnacho vaihto pitäisi kyllä ottaa asap. Samoin Harri <> de Ligt.
Mitäpä minä jalkapallosta toisaalta tiedän!Amad Garnacho vaihto pitäisi kyllä ottaa asap
Haluaisin painottaa, että en itse missään nimessä antanut mitään vinkkejä, joiden mukaan sinun kannattaisi penkittää hänet. Sanoin vain mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa.Amad on muuten FPL:ssä nyt sit penkillä...
Mä täällä toivon että Mateta saa sen lepovuoronsa tällä kierroksella.Haluaisin painottaa, että en itse missään nimessä antanut mitään vinkkejä, joiden mukaan sinun kannattaisi penkittää hänet. Sanoin vain mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa.
Maguire….?Näin ne englantilaiset tuhnut poistuvat pikku hiljaa kentältä, vielä on yksi jäljellä.