Ensimmäinen kotiottelu bannin jälkeen. Newcastle-fanit ovat enemmän tukeneet addiktiosta toipumista kuin haukkuneet pelaajaa.
Joo oli mennyt ohi että on paluuottelu.
Ensimmäinen kotiottelu bannin jälkeen. Newcastle-fanit ovat enemmän tukeneet addiktiosta toipumista kuin haukkuneet pelaajaa.
Siis tuomari loukkasi polvensa ja meinasi mennä vaihtoon, mutta ei nyt menekään ja peli seisoo sen takia minuuttikaupalla?
Kuusisella menny startti vähän pitkäksi, nyt kuuluu.Jostain muistan kuulleeni, että Kuusisen olisi pitänyt selostaa tämä peli.
Kainulaiselle ja Kuusisella olisi ollut kaksi peliä putkeen selostuksia.
Kuusisella menny startti vähän pitkäksi, nyt kuuluu.
Oli hieno. Henderson sai aika tällin samassa tilanteessa oman pelaajan polvesta päähän.Sieltä Jackson laittaa tyhjiin Palmerin syötöstä.
Pakko se on olla Viaplayn ongelma, kun mulla sama. 26 minuutin kohdalla sai Kuusisen kuulumaan.Ihmettelen miksi ei mulla kuulu, mutta mähän katsoinkin Ruotsin Viaplayta. Hoh.
Pakko se on olla Viaplayn ongelma, kun mulla sama. 26 minuutin kohdalla sai Kuusisen kuulumaan.
Ei KuPSin pelissä ole ollut oikeastaan muu vikana kuin hyökkäysten rakentelu, puolustus, maalivahtipeli ja asenne.KuPS parhaansa mukaan yrittää päästää Klubia mestaruuskamppailuun kiinni.
Hyvä tuo Livetulosten otteluseurannan kommentti Spursin tasoituksesta: "Dan Burn murjoi pallon ohi oman maalivahdin" :D
Ei ollut ansaittu mutta kaikki lasketaan!