Mun mielestä ei ole reilua nostaa yhtään ketään yksilöä tikun nokkaan. 1) Jokainen on ollut huono, koska 2) kollektiivi on huono, koska 3) tällaisessa valmennuksessa tasan kukaan pelaaja maailmassa ei voisi pelata hyvin, varsinkaan jos vastustaja osaa asiansa. Lisäksi 4) Unitedilta tietysti puuttuu iso määrä avauksen pelaajia.Mount ollut kyllä paska tänään Casemiron ja Antonyn kanssa. Jotain yhteishinnasta tms. Mut siis joo, kaikkineen kyl surkea esitys.
Mun mielestä ei ole reilua nostaa yhtään ketään yksilöä tikun nokkaan. 1) Jokainen on ollut huono, koska 2) kollektiivi on huono, koska 3) tällaisessa valmennuksessa tasan kukaan pelaaja maailmassa ei voisi pelata hyvin, varsinkaan jos vastustaja osaa asiansa. Lisäksi 4) Unitedilta tietysti puuttuu iso määrä avauksen pelaajia.
Tämä ehkä johtuu kohdasta kolme...Voi nostaa, koska 1) Nuo jätkät eivät edes yritä.
Tämä kyllä kelpaisi näin sinisten lasien läpi katsottuna.Nyt kun tässä nautin niin varmat pisteet ManUlle Newcastlea vastaan tietty.
Tämä kyllä kelpaisi näin sinisten lasien läpi katsottuna.
Kyllä ne yrittävät. Jos vertaa vaikka Josen ja Olen loppuaikoihin, niin tuo ei näytä laiskottelulta tai haluttomuudelta, vaan neuvottomuudelta ja siinä on tosi iso ero. Tietysti myös itseluottamus on mennyt.Voi nostaa, koska 1) Nuo jätkät eivät edes yritä.
Pahoitteluni, että jäi oma Wolves-urani vain parin kauden mittaiseksi. Se oli hienoa aikaa kun oli puolet jengistä portugalilaisia ja se yksi vauvanöljymies ennen kaikkea. Ja valmentaja oli se portuguesia puhuva joku Nino tai semmoinen.
Kyllä ne yrittävät. Jos vertaa vaikka Josen ja Olen loppuaikoihin, niin tuo ei näytä laiskottelulta tai haluttomuudelta, vaan neuvottomuudelta ja siinä on tosi iso ero. Tietysti myös itseluottamus on mennyt.
On kyllä melkoinen ihme, jos Castle ei tuota hoida. Tällä hetkellä näyttää lähinnä siltä, että ilman ihmeitä Manchesterin punaiset ei ota pistettäkään noista viimeisistä peleistä.Mut samalla vähän hihityttää Newcastlen prässi tota puolustusta vastaan ja Gordon-Isak-Wilson juoksemassa läpi.
Hoh, tuo nyt on helppo. Itse sanon, etteivät välttämättä tee edes yhtään maalia lopuissa peleissään.On kyllä melkoinen ihme, jos Castle ei tuota hoida. Tällä hetkellä näyttää lähinnä siltä, että ilman ihmeitä Manchesterin punaiset ei ota pistettäkään noista viimeisistä peleistä.
Okei. Vähän voi nostaa Casemiron esityksen tikun nokkaan. Aika vitun kamala peli (ja kausi) häneltä. Tolppa "pelasti" vaikkei kyllä juuri mitään pelastanut.
Tappiolla muuten varmistuu myös se, että ManU saavuttaa tällä kaudella vähemmän pisteitä kuin Moyesin kanssa kaudella 13/14.