Jalkapallo – liveseuranta

• 6 584 868
  • 128 555

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siis Englannilla on juuri kisojen alla tilanne, jossa näiden vakiostarojen takana on mieletön määrä talenttia. Eli on se kärkirunko jossa on Kane, Foden, Rice, Bellingham ja muut, mutta sitten toisesta aallosta puskee aivan jäätävässä vireessä olevia Palmereita, Watkinseja, Solankeja, Gordoneja, Branthwaiteja ja Mainoita.

Näin ollen ei riitä, että kysyy miksei Southgate saa tällaisista pelaajista koostettua joukkuetta pelaamaan hyvin tai voittamaan. Vielä enemmän ihmettelen miten Southgate pystyy saamaan tällaisen joukkueen olemaan tekemättä joka pelissä 4-5 maalia.

KK-V 1994

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huhhuh. Tää Palmer tykittelee ihan jäätävää kautta! Oliko tie Cityssä tosiaan niin tukossa, ettei maalin maalia siellä tehnyt? Vai pettääkö nyt mun tilastosivusto?

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eetu Päkkilä, Amorimin povari
Palmer nyt maalin päässä maalipörssin kärkisijasta.

Niin, ja Chelsealla eniten pelejä jäljellä ja tästäkin vielä yli puolet pelaamatta...

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eetu Päkkilä, Amorimin povari
FPL:ssä taas perinteinen peliviikko. Mikäli en olisi tehnyt muutoksia sitten viime viikon, olisi nyt tallessa kaksi ilmaista vaihtoa, 32 pistettä enemmän (+ jokaisesta Palmerin loppupelin lisäpisteestä tuplat) ja sijoitus n. 340k nykyisen liverankingin 660k sijaan.

Mukava peli :)

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jacksonilla on kyllä joka kerta aivan jäätävät tuuletukset kun tekee kaunistelulukemamaalin.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
FPL:ssä taas perinteinen peliviikko. Mikäli en olisi tehnyt muutoksia sitten viime viikon, olisi nyt tallessa kaksi ilmaista vaihtoa, 32 pistettä enemmän (+ jokaisesta Palmerin loppupelin lisäpisteestä tuplat) ja sijoitus n. 340k nykyisen liverankingin 660k sijaan.

Mukava peli :)

En sano että oma vaihtopenkki vituttaisi, muttasiis.

Liitteet

• IMG_8385.jpeg
    IMG_8385.jpeg
    308,8 KB · kertaa luettu: 51

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Huhhuh. Tää Palmer tykittelee ihan jäätävää kautta! Oliko tie Cityssä tosiaan niin tukossa, ettei maalin maalia siellä tehnyt? Vai pettääkö nyt mun tilastosivusto?

Taisi Pep ja kumppanit sanoa että saa mahdollisuuden kun Mahrez lähtee. Palmer itse halusi siirron ja harvemmin City ketään väkisin pitää.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Taisi Pep ja kumppanit sanoa että saa mahdollisuuden kun Mahrez lähtee. Palmer itse halusi siirron ja harvemmin City ketään väkisin pitää.

Mutta ei saisi pelata vapaassa roolissa, kuten nyt Chelseassa ja peliminuutit olisivat todennäköisesti vähissä. Eihän se pelaaminen lähtenyt heti käyntiin lontoossakaan.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kunnon riitelyä siitä kuka ampuu pilkun.

Oikeasti! :D harvoin näkee noin selkeää tappelua aiheesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy