Mielestäni Pukki on ollut aika huono noin vuoden verran Suomelle.Huh, Suomi on kyllä sata kertaa paskempi mitä uskalsi edes odottaa. Täysin päämääräröntä siirtelyä ja taito ei riitä yhtään mihinkään millään osa-alueella. Ja mitä helvettiä tolle Pukille on tapahtunut? Täysin turha pelaaja tällä hetkellä.
Noh, taso on tämä ja sillä sipuli. San Marinoa parempi!
Puskupallomaaksi on vielä pitkä matkaIkuinen potkupallomaa ollaan.
Jep. Silti odotin että tuhnuksi jää viimeistelyNämä on niitä asioita missä Pukki on vielä todella hyvä.
Ei vaan ois se syyhy taas?Tätä se minun kutina tiesi.
Tätä se minun kutina tiesi.
Vai peräpukama?Tätä se minun kutina tiesi.
Tullaan. Ei pääse vielä nukkumaan.Tulkaas ihmiset uniltaan takasin ruudun ääreen!
Tätä se minun kutina tiesi.
Mitä on potkupallomaa? Mikä sen määrittelee. Johan käyty arvokilpailuissakin. Se on aika kova suoritus ottaen huomioon paljon lajia pelataan globaalisti. Skoda cup on joka kevät, siinä ollaan kyllä tosi hyviä khekehehIkuinen potkupallomaa ollaan.
Vielä on pientä toivonkipinää, mutta onhan Suomi ollut tässä pääasiassa ottavana osapuolena.
En ole menossa.Viimeistään kun Wales ottaa Mooren kentälle
On tiivis, ja ei Suomella ole pelaajia jotka jollain tikitakalla tuota purkaisi eli suoraviivaisuutta silloin kun Wales on vielä varpaillaan ja niitä pystypalloja kanaviin. Näin tusinaseuraajan analyysinä.No jaa. Wales aika helvetin tiivis nippu. Suomi itseasiassa syöttelee hyvässä tahdissa tarpeeksi napakasti, mutta tuonne ahtaisiin tiloihin pitää päästä, koska avautuu tila sitte muualle.
Onhan noita U21 maju-ukkoja siirtynyt useampi viime aikoina ulkomaille ja lupaavia kavereita tulossa.Ei tule uusia kun junnuista ei tule edes Veikkausliiga-tason pelaajia.