Pitäis varmaan palkata joku katsomaan, että menee oikeisiin jalkoihin. Puoliajan lopulla minä olisin saanut sandaaleissa paremman syötön Garnacholle kuin Bruno.Brunolla tänään mennyt kengät vääriin jalkoihin.
Pitäis varmaan palkata joku katsomaan, että menee oikeisiin jalkoihin. Puoliajan lopulla minä olisin saanut sandaaleissa paremman syötön Garnacholle kuin Bruno.Brunolla tänään mennyt kengät vääriin jalkoihin.
Jos United tänään menettää pisteitä, niin siitä turha syyttää Ten Hagia. Maalipaikoista Ten Hag olisi tehnyt paremmalla prosentilla kuin Bruno ja kumppanit.
Mä tiesin tämän :)Ja kun tuska on suuri niin apuun löytyy McTominay... Villi arvaus, että kohta toinen pilkku Wolvesille.
Mä tiesin tämän :)
Maalintekijän maaliPompun kautta ylänurkkaan. Hankala kovin paljoa hankalampaa puskua maalivahdille keksiä.
Välillä mestarikin vetää vihkoon.Valavuori teki sen taas!
Kyllä tuon tason ukon pitäisi pystyä parempiin ratkaisuihin.Käsittämätöntä, että tämän päivän Bruno saa antaa vaparit. Olis vaikka ollut Rauta-Harri suihkusandaaleissa.
Aivan.Taidan mennä nukkumaan ja aamulla kelailla miten toisella puoliajalla tulee Casemiron punainen, Onanan hörppy, Rashfordin viinahörppy ja hävitään 3-2.