Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 208 892
  • 123 127

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Lewa kaventaa, mutta Vini vastaa ja iskee hatun täyteen.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin, selkäänhän ei jalkapallossa saa tulla. Kannattaa "teidänkin" muistaa.
Värilasja vähän löysemmälle kiitos. Kontaktihan oli täysin minimaalinen ja olkapäähän ei selkään. Ei noista pitäisi edes vaparia viheltää. Toisaalta ei paljoa yllätä, kun katsoo mikä joukkue ja pelaaja kyseessä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Rodrygo 4-1.

Tällä turnauksella nyt ei ole mitään merkitystä, mutta mukava näyttää Atletille ja Barcalle mitä tulevat vuodet on tiedossa.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Araujolta kelpo iltapuhde. Hänen miehensä teki hatun, Araujo itse aiheutti pilkun ja otti vielä ulosajon toisella jaksolla.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Kap Verden pojat tekemässä jonkin sortin yllätystä Ghanaa vastaan? Siinä kiivettiin maalin jälkeisessä tuuletuksessa jo portaita pitkin katsomoon.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kap Verden pojat tekemässä jonkin sortin yllätystä Ghanaa vastaan? Siinä kiivettiin maalin jälkeisessä tuuletuksessa jo portaita pitkin katsomoon.

Ja oli muuten ManU-legenda Bebe avauksessa. Komea voitto kisojen pienimmältä maalta. Tänään sit:

16:00 Senegal-Gambia
19:00 Kamerun-Guinea
22:00 Algeria-Angola
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Vihdoinkin yleisön äänet ja yleisö kuten AFCONissa pitää ollakin. Helvetisti torvia ja jäätävä kakofonia koko ajan. Nyt tuntuu ihan AFCONlta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

redpecka

Jäsen
Madridin paikallisessa sitten... Koppasessa... RM ulkona. Kiinnostikohan niitä enemmän voittaa joku saudihöpöturnaus aavikolla, hah!

Minä arvostan Copaa jonkun verran vaikka tiedän ettei se esimerkiksi Englannissakaan hirveesti nappaa ellei oma jengi sitä voita, mutta mucho enemmän arvostan kuin jotain aavikkosuperhyperhöntsää.

Vaikka tykkään Vini Jr niin maalinsa tuuletus aavikko-copassa oli kyseenalainen: onko hällä tähtäimessä siirtyä sinne heti kun pääsee RM-sopparista eroon? Vai oliko tuo Rolle-tuuletus kuittailua itse arabiprinssi-Ronaldolle? Vai kenties kunnianosoitus? Vitustako näistä minä voin tietää.
 

Jeffrey

Jäsen
Woodwardille lienee ihan aiheellista naureskella. Pelaajan kohdalla helposti kuitenkin unohtuu se, että kymmenkunta kautta ja 157 peliä La Ligaa ja tuohon päälle muutama kausi Portugalin pääsarjaa höystöineen aina UCL ja EL lähtien. Ihan hienon uran pelaaja lopulta pelannut vaikka hälle lähinnä naureskellaankin.

Ajatella jos vielä se Nanin douppitesti salaliittoteoria pitäisi paikkansa, niin aika värikäs olisi pelaajan ura.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös