Toinen kerta Lockyerille. Helvetin pelottavan näköinen tuo tilanne. Toivottavasti toipuu täysin, mutta vähän veikkaan että ura oli tässä.Bournemouth-Luton peli jäänee kesken. Lockyer sai jonkun kohtauksen.
Toinen kerta Lockyerille. Helvetin pelottavan näköinen tuo tilanne. Toivottavasti toipuu täysin, mutta vähän veikkaan että ura oli tässä.Bournemouth-Luton peli jäänee kesken. Lockyer sai jonkun kohtauksen.
Lutonin Tom Lockyer tosiaan menetti tajuntansa kesken kaiken ja jäi naamalleen makaamaan kentälle. Onneksi Billing ja muutkin olivat hereillä ja peli keskeytettiin heti.Mitä tapahtunut Bournemouthin pelissä? Peli keskeytetty koska pelaaja tarvitsee apua?
Lutonin Tom Lockyer tosiaan menetti tajuntansa kesken kaiken ja jäi naamalleen makaamaan kentälle. Onneksi Billing ja muutkin olivat hereillä ja peli keskeytettiin heti.
Viime kaudella Citylla oli kaksi joukkueellista avauksen pelaajia ja aina oli heittää vaihdosta esim. Mahrez kehiin. Tänään penkillä oli Susoho, Bobb ja Nunez… ainoan vaihdon Pep teki 90+6.Vaikeaa on Citylla tällä hetkellä, mutta niin se oli viime kaudellakin jossain vaiheessa. Hyvältä näyttää jännittävän sarjan kannalta. Rico Lewis oli tänään hyvä.
Joo, tottakai näin, syvyyttä on lähtenyt todella paljon. En mä silti heitä vielä mestaruustaistelusta ulos heittäisi, sillä esim. viime kaudella olivat juuri niillä ratkaisevilla hetkillä täysin suvereeneja. Itse tykkään Pep-pallosta, mutta olisihan nyt jo aika jonkun muun voittaa joten tämä tilanne näyttää nyt erittäin hyvältä. Ja itse kyllä tykkään myös nähdä noita nuoria Cityn kokoonpanossa, mm. mainitsemani Lewis pelaa hyvää kautta.Viime kaudella Citylla oli kaksi joukkueellista avauksen pelaajia ja aina oli heittää vaihdosta esim. Mahrez kehiin. Tänään penkillä oli Susoho, Bobb ja Nunez… ainoan vaihdon Pep teki 90+6.
Itse näen tässä merkittävän eron tämän ja viime kauden Cityn joukkueessa.