Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 290 226
  • 123 818

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Vihdoin pääsee harakkaparvi edelle. Miley on kyllä ansainnut tuon osuman esiintymisillään.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Castle oma junnu Miley osuu ja Castle johtoon
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Bournemouth-Luton peli jäänee kesken. Lockyer sai jonkun kohtauksen.
Toinen kerta Lockyerille. Helvetin pelottavan näköinen tuo tilanne. Toivottavasti toipuu täysin, mutta vähän veikkaan että ura oli tässä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mitä tapahtunut Bournemouthin pelissä? Peli keskeytetty koska pelaaja tarvitsee apua?
Lutonin Tom Lockyer tosiaan menetti tajuntansa kesken kaiken ja jäi naamalleen makaamaan kentälle. Onneksi Billing ja muutkin olivat hereillä ja peli keskeytettiin heti.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ja nyt tulee tietoa, että Lockyer on tajuissaan, mutta muusta kunnosta ei ole vielä mainintaa.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Kunhan Palace ei ryssisi tätä pilkkua...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Treblen jälkeinen kausi jne.

Hendersonille paluuottelussa Cityn vieraana seitsemän torjuntaa ja piste viemisinä Lontooseen.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
”BBC:N mukaan Lockyer, 29, on tuupertunut kentälle ennenkin. Hän lyyhistyi viime toukokuussa Valioliigan nousukarsinnoissa Wembleyllä. Walesilaistopparin sydän leikattiin, mutta hän sai jo kesäkuussa luvan palata pelaamaan jalkapalloa.” Is.fi

Ikävä kyllä tuskin tämän jälkeen enää ura jatkuu. Eihän se toki tässä se isoin asia ole.
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Vaikeaa on Citylla tällä hetkellä, mutta niin se oli viime kaudellakin jossain vaiheessa. Hyvältä näyttää jännittävän sarjan kannalta. Rico Lewis oli tänään hyvä.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Vaikeaa on Citylla tällä hetkellä, mutta niin se oli viime kaudellakin jossain vaiheessa. Hyvältä näyttää jännittävän sarjan kannalta. Rico Lewis oli tänään hyvä.
Viime kaudella Citylla oli kaksi joukkueellista avauksen pelaajia ja aina oli heittää vaihdosta esim. Mahrez kehiin. Tänään penkillä oli Susoho, Bobb ja Nunez… ainoan vaihdon Pep teki 90+6.

Itse näen tässä merkittävän eron tämän ja viime kauden Cityn joukkueessa.
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Viime kaudella Citylla oli kaksi joukkueellista avauksen pelaajia ja aina oli heittää vaihdosta esim. Mahrez kehiin. Tänään penkillä oli Susoho, Bobb ja Nunez… ainoan vaihdon Pep teki 90+6.

Itse näen tässä merkittävän eron tämän ja viime kauden Cityn joukkueessa.
Joo, tottakai näin, syvyyttä on lähtenyt todella paljon. En mä silti heitä vielä mestaruustaistelusta ulos heittäisi, sillä esim. viime kaudella olivat juuri niillä ratkaisevilla hetkillä täysin suvereeneja. Itse tykkään Pep-pallosta, mutta olisihan nyt jo aika jonkun muun voittaa joten tämä tilanne näyttää nyt erittäin hyvältä. Ja itse kyllä tykkään myös nähdä noita nuoria Cityn kokoonpanossa, mm. mainitsemani Lewis pelaa hyvää kautta.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jännittää! Siirtyykö Villa sarjakärkeen? Kohta alkavat Brentford - Aston Villa, Arsenal - Brighton sekä West Ham - Wolverhampton. Illalla sitten vielä Liverpool - Manu.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Juuri tällaisissa vieraspeleissä on ollut hankaluuksia, mutta nyt näyttää hyvältä. Villa on aloittanut hienosti. Ottanut pelin haltuun ja saanut luotua pari kelpo paikkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös