J.J.Jasper
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hifk
Turkkilaistuomarilla suuremmat pallit kuin Valioliigan tuomareilla, eivätkä Manun ukot oikein sulata sitä.
Diego Lopez, kentän paras tänään.
Eivät ole tottuneet siihen, että tuomarilla on kanttia nostaa punakorttia ManU-pelaajalle Old Traffordilla.Säälittävää ja noloa Ferdinandin ja Sir Alexin kiukuttelu. Manu itse nitkahti täysin mentyään johtoon.
Mitä sinä olet vetänyt? On olemassa huonoja häviäjiä ja huonoja voittajia. Sinusta en tiedä, että oletko kumpikaan vai oletko vain ManU-vihaaja. Mutta onnea sinulle.
Olen ihan rehellisesti ManU:n(Ja Madridin) vihaaja. Ihana nähdä Slurin limanipun hämmennys rehellisen ja suoraselkäisen tuomaritoiminnan edessä ja etenkin jälkeen.
Ok. Voin minäkin rehellisesti myöntää, että silloin kun Bayern pudotti ManU:n jatkosta pari kautta sitten, niin nauratti Sir Alexin kommentit. Sir Alex totesi jotain, että "koko ajan Bayernin pelaajat olivat valittamassa, tyypillistä saksalaista käyttäytymistä".Olen ihan rehellisesti ManU:n(Ja Madridin) vihaaja. Ihana nähdä Slurin limanipun hämmennys rehellisen ja suoraselkäisen tuomaritoiminnan edessä ja etenkin jälkeen.
Olen ihan rehellisesti ManU:n(Ja Madridin) vihaaja.
Aikuinen mies (?) vihaa jalkapalloseuraa Englannista? Toisaalta se on hyvä että on tunteita. Ajattelin tulla lukemaan täältä miten matsit etenivät, kun tuolla kiekkopuolella jokainen ketju on täynnä sitä yhtä ja samaa. Niin no, myötähäpeää herätti tämäkin. :)
Tattis kaikille muille.
Kebab sai Riolta taputukset :D
Moun kommentti pelin jälkeen: parempi joukkue hävisi.
Eiköhän tässä just tuota Jose hakenut. Pieni kuitti lähti Perezille ja kumpp.Omat terveiset Moullle: Tervetuloa OT:lle tulevaisuudessa kotijoukkueen managerina.