Meinaat, että on parempi kuin Bruno - Mount - Casemiro - Eriksen - McTominay - Hannibal (- Amrabat/Thuram)? ;)Viime kaudella mulle naurettiin kun sanoin Newcastlella olevan top5-keskikenttä Valioliigassa. Tällä kaudella on Arsun ja Cityn kanssa top3:ssa. Guimaraes-Tonali ihan sarjan kärkeä ja siihen päälle Longstaff, Joelinton, Willock jne.
Tonali. Kova, kova pelimies.
Mun on vaikea laittaa Newcastles Unitedin edelle, jos/kun Amrabat siirtyy sinne. Neljänneksi toki mahtuu, vaikka Chelsean keksikenttä Caicedon ja Lavian jälkeen on timanttinen. Pool on perässä, ja kyllä myös Tottenham.Viime kaudella mulle naurettiin kun sanoin Newcastlella olevan top5-keskikenttä Valioliigassa. Tällä kaudella on Arsun ja Cityn kanssa top3:ssa. Guimaraes-Tonali ihan sarjan kärkeä ja siihen päälle Longstaff, Joelinton, Willock jne.
Tonali. Kova, kova pelimies.
Meinaat, että on parempi kuin Bruno - Mount - Casemiro - Eriksen - McTominay - Hannibal (- Amrabat/Thuram)? ;)
Mun on vaikea laittaa Newcastles Unitedin edelle, jos/kun Amrabat siirtyy sinne. Neljänneksi toki mahtuu, vaikka Chelsean keksikenttä Caicedon ja Lavian jälkeen on timanttinen. Pool on perässä, ja kyllä myös Tottenham.
Tiukka kisa olisi tullut kumpi pääsee nostaa pyttyä ensin Kane vai Newcastle mutta kun Kanesta taitaa tulla tänään jo voittaja.Nyt kun kaikki mestarisuosikit ovat pelanneet avausottelunsa niin kyllä Newcastle on ollut vakuuttavin.
Sää oot tästä lähtien jatkiksen oma endurokirjoittaja. Keulii niin hienosti.Ja helposti.
Sää oot tästä lähtien jatkiksen oma endurokirjoittaja. Keulii niin hienosti.
En haluaisi innostua mutta kiva että Englantiin tulee toinen tripla putkeen.
Ja siltikään kovin lähellä mitään isompaa saavutusta.Newcastle hävinnyt viisi kertaa viimeisestä 40. ottelusta Valioliigassa.
Ja siltikään kovin lähellä mitään isompaa saavutusta.
Olisi yksi espanialainen vapaana jos haluavat upgradeta.Bayernin alku ei kyllä millään tapaa vakuuta. Lyhyellä avaavat ja veska on susi jalalla.
Ottaisin kylmästi jo puoliajalla vaihdon, pitäisi olla jo kaksi maalia tehtynä.Tämä se Telin ongelma vielä on. Maalipaikoille kyllä pääsee ja itsensä haistelee hyvin, mutta viimeistelyn kanssa on vielä tekemistä. Aivan liikaa tuhlaa ihan A-luokankin maalipaikkoja. Noh, ikää toki on vasta se 18.v