Pointti mulla että suurin osa keskusteluista Newcastlesta on rättipään ja saudien huutelua. Ei mitään mielipidettä tai rakentavaa keskustelua peliotteista/joukkueen rakentamisesta jne. Mä olen varmaan myös eniten tuonut täällä esiin ongelmia Newcastlen omistajista ja sanonut myös useasti ettei olisi pitänyt hyväksyä ollenkaan tuota ostoa.
Mut ei siinä mitään, ei myös kiinnosta muiden mielipiteet. Mutta joskus täällä oli ihan mukava keskustella jalkapallosta ja oli jopa fiksua keskustelua. Nyt tuntuu että suurin osa haluaa vain mua näpäyttää ja se on ok. Tietysti se olisi mukavampaa jos kommenttien takana olisi edes jonkinlaista kompetenssia, mikä tuntuu mahdottomalta kyllä pyytää kun lukee ylläolevia kommentteja. Mutta eip mitään, jatkakaa vaan, mä en jaksa enää. Koska jossain muualla on varmasti myös paljon fiksumpaa keskustelua, niin ihmisoikeuksista, nykyjalkapallon ongelmista ja kaikesta muusta. Kuten myös Newcastlen paskoista omistajista. Silleen mä olen helppo luonne, ei ole vaikea luopua jostain joka lähinnä ärsyttää tai vituttaa typeryydellään. Kyl te tästä hyvän runkkuringin saatte vieläkin.
Ja joo, en ole yksin vaan tätä mieltä ettei tartte keksiä jotain viiden pennin heittoa mun kritiikkiin malliin ite olet.