Muahhahahaa, Valdesille punainen ottelun päättymisen jälkeen. Kuinka helvetin tyhmä voi mies olla? Näköjään todella tyhmä.
2-1, Real Madrid kyykyttää juuri nyt katalonialaisia.
5-2 tältä viikolta samaista joukkuetta vastaan. Ihan kiva.
No joo, tämähän se on lopputulos, kun tuomari ei mene jokaiseen Barcelonan kaatumiseen mukaan. Lisäksi nuo tuomarien piirittämiset jätti kiitettävästi huomioimatta, Valdesin punainen tietysti kruunasi kaiken. Viisi ottelu vähintään pelikieltoa, Sergio Ramos nimittäin sai juuri tuon määrän samanlaisesta tempusta aiemmin tällä kaudella.
Mistä helvetistä Valdes kimpaantui? Ronaldo kaataa Unitedin.
Sinne kirjoittelinkin juuri, mutta itse en ole Wigania kovin paljon tällä kaudella nähnyt, ja yllätyin nimenomaan siitä miten huonosti oli Martinez organisoinut puolustuksensa. Kannattaa varmaan peluuttaa ilman mitään porrastusta kun vastustajalla on Suarezin kaltainen hyökkääjä kentällä.Teidän kausiketjussanne mä vähän ounastelinkin jotain tällaista. Wiganin kotimeininki on jotain täysin naurettavaa. Sääliksi käy DW:n katsojia taas kerran. Ei ihme että rugby on tossa kaupungissa se ykköslaji. Mä kyllä pidän Wiganista, ja pyrkivät pelaamaan nättiä syöttö- ja prässipeliä etenkin heikompia kokonaisuuksia vastaan, mutta pakkansa vaan leviää käsiin usein nimenomaan kotikentällä.