Real Madridin ketjuun tosin kommentoin jo puoliajalla. Muistat varmaan vielä, että peli oli tuolloin Malagalle 2-0.
Sitä paitsi pata kattilaa soimaa, kun itse ilmaannut aina paikalle, kun tilanne on sinulle truecänädäfäninä suosiollinen eli Kanadan johtaessa.
Mitä vittua nyt taas :D missä pelissä Kanada johtaa nyt paraikaa, kun kerta
aina olen paikalla? * tähän ne viestit missä glorifioin Kanadan sinänsä merkityksetöntä 8-1 alkusarjan voittoa Suomesta *
:D Suomi johtaa 2-1! Taistele Suomi perhana!
Jos tähän ketjuun tulee muiden Realin kannattajien kirjoituksia, missä toteavat viestini olleen provoisoiva niin pyydän tässä tapauksessa anteeksi. Muussa tapauksessa tulkitsen kirjoituksesi yksittäisenä mielensä pahoitteluna, ja ymmärrän että joskus on elämä raskasta varsinkin interwebissä.
Jos saat unen päästä paremmin kiinni, niin voin tulla sen verran vastaan että pahoittelen sitä etten pidä esimerkiksi La Ligaa maailman parhaana sarjana. Mutta tämä on vain henkilökohtainen mielipiteeni, ok? La Ligassa kiinnostaa vain el Classicot, kun muilla peleillä ei ole niin merkitystä... edelleenkin minun mielestäni.
p.s. kirjoitit, että
Real Madridin ketjuun tosin kommentoin jo puoliajalla. , olen pahoillani ettei minua kiinnostanut ottaa selvää mitä Real Madrid-kausiketjuun oli kirjoitettu, kun kirjoitin (viattoman ja harmittoman) hassutteluni tähän liveseuranta-ketjuun. Se oli vähän sellainen ex tempore viesti eikä dosentti tason ana lyy si.
Internet - serious business jne... :D
http://2.bp.blogspot.com/_Coz_cpLaGSw/S9bCDcgoqBI/AAAAAAAABCQ/4njcguAZHY4/s1600/serious+business.jpg
p.s. Kun kerta olen sinun mustalla listallasi, ja sinulla näyttäisi olevan joku käsittämätön ennakkoluulo minusta ja kirjoituksistani, niin varmaankin helpointa että laitat minun suoraan ignore-listallasi niin et jatkossa pahoita suotta mieltäsi? Ihan näin kohteliaana ehdotuksena...