Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 301 021
  • 123 822

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Eipä tuossa pelillisesti kauheasti suurta hätää ollut Liverpoolilla, mutta City teki maalit ja johtaa 45 min jälkeen ansaitusti. Tämä oli nyt muuten kolmas matsi tällä kaudella kun Pepe hörppäsi ihan kunnolla.

Toisen jakson toivot on melkein siinä että saadaan hankittua Citylle vaikkapa punainen ja päästäisiin testaamaan hieman miesylivoimalla pelailua.
 

A-piste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, SM-liigan perustajajäsen
Deeeeefoeeeeeeee! COYS!!!!
 

RDivis

Jäsen
Voi että Bellamy on sähäkkä pelaaja, tykkään. Heti 'Pool todella paljon eloisampi. Ei vain enää mitenkään istuisi Mancinin Cityyn.

Tuskin enää kovinkaan moni 'Pool-kannattaja on sitä mieltä, että huono ratkaisu ottaa Bellerz joukkueeseen.

e: Barry ulos ei saatana älkää nyt pojat pliis tehkö tätä..
e2: Citylle pilkku ja Milneri laittaa 3-0.
 
Viimeksi muokattu:

janikk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool, Tappara, Detroit Red Wings, KTP
Hyvin rupesi kaatumaan Cityn pelaaja ekasta osumasta ...
FA ei uskalla puuttua filmaamisiin ja loukkaantumisten nayttelemisiin, mutta henkisesti vajavaisten tummien pelaajien suojelu on FA priority number one!
 

Rapukäsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvin rupesi kaatumaan Cityn pelaaja ekasta osumasta ...
FA ei uskalla puuttua filmaamisiin ja loukkaantumisten nayttelemisiin, mutta henkisesti vajavaisten tummien pelaajien suojelu on FA priority number one!
Keneltä sitä Suarezia nyt on suojeltu? Itseltään?

Oli kyllä "kevyehkösti" vihelletty pilkku..
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Malaga johtaa Madridissa ekalla jaksolla maalein 2-0. Sergio Sanchez ja Martin Demechelis maalintekijöinä.

Veikkauksen kertoimella 20 helppoa rahaa siis...

EDIT: 1-2
 
Viimeksi muokattu:

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Veikkauksen kertoimella 20 helppoa rahaa siis...

Niinpä. 2-2. Khedira 68. minuutilla ja Higuain kaksi minuuttia myöhemmin. Toivottavasti Late ei pelannut koko omaisuudellaan Malagan voittoa.

Benzema niittaa 78. minuutilla Madridin 3-2 -johtoon.
 
Viimeksi muokattu:

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Niinpä. 2-2. Khedira 68. minuutilla ja Higuain kaksi minuuttia myöhemmin. Toivottavasti Late ei pelannut koko omaisuudellaan Malagan voittoa.

Benzema niittaa 78. minuutilla Madridin 3-2 -johtoon.

Olet ymmärtänyt veikkaamisen väärin, sillä nimenomaan pitää pelata isoilla panoksilla pientä kerrointa jos haluaa saada rahaa veikkaamalla.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
En harrasta uhkapelejä, joten olen tosiaan vähän pihalla. Oletin vain, kun mainitsit helpon rahan, että olet laittanut paljonkin kiinni Malagan voitolle.

Toivottavasti näin ei ole käynyt, sillä otteluhan päättyi Real Madridin 3-2 -voittoon.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
En harrasta uhkapelejä, joten olen tosiaan vähän pihalla. Oletin vain, kun mainitsit helpon rahan, että olet laittanut paljonkin kiinni Malagan voitolle.

Koska et harrasta uhkapelejä, niin voin kertoa että kertoimella 20 ei ole olemassa helppoa rahaa. Olen pahoillani etten käyttänyt sinulle esimerkiksi hymiötä asian alleviivaamiseksi.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Koska et harrasta uhkapelejä, niin voin kertoa että kertoimella 20 ei ole olemassa helppoa rahaa.

Sen verran minäkin toki tiesin. Oletin vain sinun provosoivan Real Madridin kannattajia toteamalla, että Malagan voitto olisi ollut jotenkin ennalta odotettua. Sinultahan tuo provosoiminen käy jo monien vuosien kokemuksella aika laadukkaasti.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Sen verran minäkin toki tiesin. Oletin vain sinun provosoivan Real Madridin kannattajia toteamalla, että Malagan voitto olisi ollut jotenkin ennalta odotettua. Sinultahan tuo provosoiminen käy jo monien vuosien kokemuksella aika laadukkaasti.

Voin sanoa, että oletit väärin. Ja kumman herkkänahkainen olet jos koit tuota "provosoiniksi" (sinua kohtaan?) varsinkin kun sinä ilmestyit ketjuun siinä vaiheessa kun peli oli ohi... Hellyttävää, että minut lasketaan "monen vuoden ajalta joltain anti-realiksi" :D... tää on kai sitä interwebin ihanaa maailmaa :)

EDIT: My bad, olithan sinä täällä jo 2-2 tilanteessa :D
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
EDIT: My bad, olithan sinä täällä jo 2-2 tilanteessa :D

Real Madridin ketjuun tosin kommentoin jo puoliajalla. Muistat varmaan vielä, että peli oli tuolloin Malagalle 2-0.

Sitä paitsi pata kattilaa soimaa, kun itse ilmaannut aina paikalle, kun tilanne on sinulle truecänädäfäninä suosiollinen eli käytännössä Kanadan johtaessa tai jonkin inhoamasi joukkueen ollessa tappiolla.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Real Madridin ketjuun tosin kommentoin jo puoliajalla. Muistat varmaan vielä, että peli oli tuolloin Malagalle 2-0.

Sitä paitsi pata kattilaa soimaa, kun itse ilmaannut aina paikalle, kun tilanne on sinulle truecänädäfäninä suosiollinen eli Kanadan johtaessa.

Mitä vittua nyt taas :D missä pelissä Kanada johtaa nyt paraikaa, kun kerta aina olen paikalla? * tähän ne viestit missä glorifioin Kanadan sinänsä merkityksetöntä 8-1 alkusarjan voittoa Suomesta *

:D Suomi johtaa 2-1! Taistele Suomi perhana!

Jos tähän ketjuun tulee muiden Realin kannattajien kirjoituksia, missä toteavat viestini olleen provoisoiva niin pyydän tässä tapauksessa anteeksi. Muussa tapauksessa tulkitsen kirjoituksesi yksittäisenä mielensä pahoitteluna, ja ymmärrän että joskus on elämä raskasta varsinkin interwebissä.

Jos saat unen päästä paremmin kiinni, niin voin tulla sen verran vastaan että pahoittelen sitä etten pidä esimerkiksi La Ligaa maailman parhaana sarjana. Mutta tämä on vain henkilökohtainen mielipiteeni, ok? La Ligassa kiinnostaa vain el Classicot, kun muilla peleillä ei ole niin merkitystä... edelleenkin minun mielestäni.

p.s. kirjoitit, että Real Madridin ketjuun tosin kommentoin jo puoliajalla. , olen pahoillani ettei minua kiinnostanut ottaa selvää mitä Real Madrid-kausiketjuun oli kirjoitettu, kun kirjoitin (viattoman ja harmittoman) hassutteluni tähän liveseuranta-ketjuun. Se oli vähän sellainen ex tempore viesti eikä dosentti tason ana lyy si.

Internet - serious business jne... :D http://2.bp.blogspot.com/_Coz_cpLaGSw/S9bCDcgoqBI/AAAAAAAABCQ/4njcguAZHY4/s1600/serious+business.jpg

p.s. Kun kerta olen sinun mustalla listallasi, ja sinulla näyttäisi olevan joku käsittämätön ennakkoluulo minusta ja kirjoituksistani, niin varmaankin helpointa että laitat minun suoraan ignore-listallasi niin et jatkossa pahoita suotta mieltäsi? Ihan näin kohteliaana ehdotuksena...
 
Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Merkittäviä juttuja jo ennen avauspotkua, Newcastlen paidassa on uusi sponssin logo eli Virgin Money, joka on siis ostanut nimiinsä pitkäaikaisen entisen pääsponsori Northern Rockin.

Ja eipä ole enää stadionikaan St James' Park, vaan virallisesti Sports Direct Arena mutta niistä viis ja nyt ManU:lle onnistumisia kiitos.
 

#25 Primeau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Olisko jollain tarjota hyvää streemiä tohon manun peliin. Itse kokeilin tuolta wiziwigiltä mutta ei tunnu toimivan mun raudalla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Sehän oli pilkun paikka, kun "ikinuori" Ferdinand Bahan osui. Ja sivuhuomiona: Ameobilla ei kyllä tee mitään tuolla kentällä.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Howard Webb. Vuodesta toiseen, paska mikä paska.

E: Demba Ba!
 

janikk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool, Tappara, Detroit Red Wings, KTP
Ansaittu johto mustavalkoisilla! Edes Webb ei pystynyt tuota maalia estämään :) Ja mikä parasta - Rion edestä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös