Kauneus on katsojan silmässä. Jokainen voi nähdä eri tavalla vaikka harvoin näin poikkeavaa näkee, mutta kieltämättä vähän innostuin kun luin kommentteja ja sitten tulin tänne.Hah miten voi olla. Katoin että kävelee kentällä, kukaan ei meinannut syöttää hänelle ja tuntui olevan pihalla. Entiä mitä mää oon sit kattonu.
Kauneus on katsojan silmässä. Jokainen voi nähdä eri tavalla vaikka harvoin näin poikkeavaa näkee, mutta kieltämättä vähän innostuin kun luin kommentteja ja sitten tulin tänne.
Huh, paitsio!Pohjois-Irlanti 1-1. Mun mielestä ei hyvä tulos.
Tai sitten paras mahdollinen. Paha sanoa vielä. Tanska tosin voitti. VAR vei P-Irlannin tasoituksen.Pohjois-Irlanti 1-1. Mun mielestä ei hyvä tulos.
Suomihan olisi lohkokärjessä, jos P-Irlanti olisi maalin saanut.
Kyllä. Mutta Tanska tulee voittamaan lohkon.
Toisaalta, jos ajattelee, että Pohjois-Irlannin edellä Suomen on oltava joka tapauksessa, jos kisoista haaveilee, niin tästä lähtökohdasta on aika sama Suomen kannalta, vaikka Pohjois-Irlanti olisi tasan pelannut, jopa voittanutkin. Etenkin, kun Suomi kävi vieraissa raapimassa kolme pistettä Pohjois-Irlannilta.
Jotkut asiat ei muutu. HIFK:n kannattajat ovat yksi ikiliikkujista.
On muuten pikku hiljaa EM-kisa karsintojen myötä paketissa. Skotlanti kerännyt jo 8 pistettä enemmän ja tuskin Espanjaa ohittavat. Kaksi tappiota (Skotlanti ja Espanja) sekä tasapeli Georgiaa vastaan. Haisee valmentajapotkuilta, koska Norjan miehistöllä pitäisi saada huomattavasti enemmän.Ja Norja häviää. Haalandia mahtaa harmittaa.
On muuten pikku hiljaa EM-kisa karsintojen myötä paketissa. Skotlanti kerännyt jo 8 pistettä enemmän ja tuskin Espanjaa ohittavat. Kaksi tappiota (Skotlanti ja Espanja) sekä tasapeli Georgiaa vastaan. Haisee valmentajapotkuilta, koska Norjan miehistöllä pitäisi saada huomattavasti enemmän.