Mitä se Innanen höpisee punasesta?
Keltainen ehkä liian vähän, punainen ehkä hieman liikaa. Martinezille oranssi?
Miten muuten meinataanko sitä Livramentoa peluuttaa vasemmalla? Jos ei, niin pakkohan tuohon on joku vielä tulla.Kyllähän Almiron ja Burn ovat sympaattisia kavereita ja näin. Mutta ei riitä ei.
Miten muuten meinataanko sitä Livramentoa peluuttaa vasemmalla? Jos ei, niin pakkohan tuohon on joku vielä tulla.
Toppari, vasen laitapuolustaja ja oikea laituri, niin Newcastlen nippuhan alkaisi näyttää hyvältä. Nykyjengillä voi ongelmat alkaa viimeistään siinä vaiheessa, kun tulee UCL-rasitus mukaan.
Kerkesin katsoa vain ekat 20 min, mutta joo, ehdottomasti Emi pellolle pelistä!
Meinaat, että on parempi kuin Bruno - Mount - Casemiro - Eriksen - McTominay - Hannibal (- Amrabat/Thuram)? ;)Viime kaudella mulle naurettiin kun sanoin Newcastlella olevan top5-keskikenttä Valioliigassa. Tällä kaudella on Arsun ja Cityn kanssa top3:ssa. Guimaraes-Tonali ihan sarjan kärkeä ja siihen päälle Longstaff, Joelinton, Willock jne.
Tonali. Kova, kova pelimies.
Mun on vaikea laittaa Newcastles Unitedin edelle, jos/kun Amrabat siirtyy sinne. Neljänneksi toki mahtuu, vaikka Chelsean keksikenttä Caicedon ja Lavian jälkeen on timanttinen. Pool on perässä, ja kyllä myös Tottenham.Viime kaudella mulle naurettiin kun sanoin Newcastlella olevan top5-keskikenttä Valioliigassa. Tällä kaudella on Arsun ja Cityn kanssa top3:ssa. Guimaraes-Tonali ihan sarjan kärkeä ja siihen päälle Longstaff, Joelinton, Willock jne.
Tonali. Kova, kova pelimies.
Meinaat, että on parempi kuin Bruno - Mount - Casemiro - Eriksen - McTominay - Hannibal (- Amrabat/Thuram)? ;)