No vittuako täällä vänkäätte samoista aiheista päivästä toiseen? Tiedätte, että ruokitte trollia jokaisella sanallanne, jonka laitatte poikkiteloin tämän ko. kirjoittajan kanssa. Minä tiedän että olette oikeassa, minä tiedän ketkä täällä ovat väärässä. Mutta teidän ei tarvitse tuhlata aikaanne moiseen. Täällä ei olla keräämässä kannattajia, täällä ollaan jalkapallon liveseurannassa. Sanovatpa muutamat nimimerkit mitä tahansa, niin faktat puhuvat puolestaan eikä heitä tarvitse kuunnella.
Jos sikseen tulee, niin moderaattorit kyllä kärräävät provoavat sankarit pois palstaltamme. Mutta koskapa räikeän vääristä mielipiteistä ei voida jakaa perusteltuja sanktioita, joudumme vain sietämään ne.
Palstalla on tätä varten mm. ignore-lista. Itse en ole sitä käyttänyt, mutta suosittelen monille.
Olen vain päättänyt, etten avaa ketjuja, joissa tiedän kirjoittavan idiootteja.
Tämä on sellainen ketju.
Edit: ettei mene offtopiciksi, niin sanottakoon, että mielenkiintoisia toisia osaotteluita luvassa!
Jos sikseen tulee, niin moderaattorit kyllä kärräävät provoavat sankarit pois palstaltamme. Mutta koskapa räikeän vääristä mielipiteistä ei voida jakaa perusteltuja sanktioita, joudumme vain sietämään ne.
Palstalla on tätä varten mm. ignore-lista. Itse en ole sitä käyttänyt, mutta suosittelen monille.
Olen vain päättänyt, etten avaa ketjuja, joissa tiedän kirjoittavan idiootteja.
Tämä on sellainen ketju.
Edit: ettei mene offtopiciksi, niin sanottakoon, että mielenkiintoisia toisia osaotteluita luvassa!